Boijl - Bij een ongeval in Boijl, zijn aan het eind van de middag twee paarden bekneld komen te zitten in een paardentrailer waarin ze vervoerd werden. De trailer schoot los van de auto en belande in een sloot naast de Bekhofweg.
Om 17:15uur was de brandweer nog druk bezig met het bevrijden van de twee paarden. De brandweer uit Wolvega is met zwaarder materiaal ter plaatse om de hulpverlening te ondersteunen.
Een dierenarts heeft de paarden verdoofd om de reddingswerkzaamheden te vergemakkelijken.
Nou kijk eens.. wedden dat nu de helft van bokt stil is die eerst de TS'er van het vorige topic zo de mond liepen te snoeren dat ze het allemaal zo vreemd vonden?
maritboogie schreef:
Dat waren helaas die van ons
Heel veel sterkte voor jouw paardjes, en mogen ze er snel weer bovenop komen! En jij zelf ook. Ik kan me voorstellen dat het een grote schok geweest is..
kelcy
Geplaatst: 18-01-10 19:53
maritboogie schreef:
Dat waren helaas die van ons
ik heb ook niet gereageerd omdat iedereen zo raar reageerde.... sterkte!!!! ik hoop dat het goed komt met de pony's
@ maritboogie; Ik had je topic al gevolgd en gelukkig dat ze je pony's er goed uit gekregen hebben. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en houden ze niets aan hun angstige avontuur over. Wat zul je opgelucht zijn dat ze weer in hun stalletjes staan.