Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mistid schreef:Super hoe ze Richella opvangen!
Maar volgens mij hield ze nog wel genoeg over?![]()
Een paard in het Z2, een pony in het Z2 en een in het Z1 geloof ik.
Neemt niet weg dat het toch een unieke kans voor haar is.
Lante schreef:mistid schreef:Super hoe ze Richella opvangen!
Maar volgens mij hield ze nog wel genoeg over?![]()
Een paard in het Z2, een pony in het Z2 en een in het Z1 geloof ik.
Neemt niet weg dat het toch een unieke kans voor haar is.
Nee, ze heeft nu alleen Tim nog in het Z2.
Ze heeft het grand Prix paard van haar tante Carmen een aantal keren succesvol Z2 mogen starten in een competitie, maar in overleg is besloten dat ze met haar 13 jaar nog een tijdje bij de pony's zou blijven rijden. Met Chiara zouden ze proberen met zeer goede begeleiding richting hopelijk B en later hopelijk A kader bij de pony's toe te werken. Daarna (een paar weken terug) is het paard wat ze een aantal keer Z2 gestart heeft verkocht... Met Chiara reed ze succesvol M1 dressuur en trainde bij haar tante, Carmen en Coby van Baalen.. Ze was ook geselecteerd met Chiara voor de Fries kampioenschappen, maar ze koos voor het kampioenschap voor jonge dressuurpony's dat op dezelfde dag gehouden werd en waar ze met Chiara al 4e stond in het klassement.
Het is dus niet zo dat ze een stal vol Z paarden en pony's tot haar beschikking heeft en zodoende is het heel fijn dat haar na deze verdrietige gebeurtenis mooie kansen aangeboden worden (vind ik).
Ik train zelf al jaren bij Carmen (naar volle tevredenheid moet ik zeggen), vandaar dat ik redelijk op de hoogte ben.