De Duitse website http://www.st-george.de schrijft dat er in CHIO Aken een hardnekkig gerucht de ronde doet dat dressuuramazone Isabell Werth haar eerste kind verwacht en inmiddels zo'n vijf maanden zwanger is.
Het is de website niet gelukt om het gerucht door degene die het het beste kan weten, Werth zelf, te laten bevestigen, aangezien ze haar telefoon niet opneemt. Dit doet ze waarschijnlijk omdat ze in zwaar weer zit doordat een van haar paarden positief is bevonden op doping.
Zou echt geweldig zijn voor Isabell, vooral in deze moeilijke tijd! Hoop dat ze dadelijk haar geluk niet meer op kan door een kindje én de vrijspraak in deze belachelijke situatie !
Ik vindt het eigenlijk een beetje vreemd dit bericht, dat wel een erg hoog story/prive gehalte heeft, hier op bokt staat.. Maar goed dat heb ik dan wellicht niet helemaal goed begrepen..
Fenrir
Geplaatst: 04-07-09 16:41
troi schreef:
Ik vindt het eigenlijk een beetje vreemd dit bericht, dat wel een erg hoog story/prive gehalte heeft, hier op bokt staat.. Maar goed dat heb ik dan wellicht niet helemaal goed begrepen..