IB: Voorn voor 't laatst met Tinello Corona

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

IB: Voorn voor 't laatst met Tinello Corona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 15:21

bron: KWPN
20-03-2003: Indoor Brabant: Voorn voor 't laatst met Tinello Corona


Albert Voorn zal tijdens Indoor Brabant voor het laatst in actie te zien zijn met de snelle heethoofdige merrie Tinello Corona (Coriall x Lombard) van eigenaar Theo Molenaers. Molenaers kan zich niet vinden in de communicatie van Albert Voorn en het trainingsbeleid. Na Den Bosch gaan Molenaers paarden naar Peter Wylde, heeft Voorn kunnen vernemen uit de Paardenkrant.
"Molenaers en ik zijn heel goed met elkaar geweest", zegt Albert Voorn. "Het delicate mevrouwtje Tinello Corona heb ik zo'n 2,5 jaar voor hem getraind. In die periode heeft hij drie paarden voor de hoofdprijs verkocht waar ik ook heel goed mee ben geweest, dat was allemaal keurig geregeld. In de praktijk van die drie paarden mankeerde er dus kennelijk weinig aan mijn trainingsbeleid. En de communicatie? Tja, ik heb nooit met eigenaren overlegd of een paard een maand op rust ging of niet, dat is mijn management, mijn beslissing. En dat zal het ook altijd blijven. Dat ik zo'n maand aangrijp om zonder overleg met hem les te gaan geven in Amerika, neemt hij mij kwalijk. Als het vertrouwen er niet meer is, houdt het verhaal op. Het is jammer dat het zo afloopt, maar het is niet anders."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Desireeeee, Duhelo, Edisons, f_pepper, Gabortje, LadyFiesta, primera, tanec_meisje en 90 bezoekers