www.horsetalk.co.uk / www.horses.nl
Model Katie Price heeft toegezegd mee te doen aan een polowedstrijd voor beroemdheden tijdens de open Britse springkampioenschappen van 16 tot en met 19 april in Birmingham. Price is aanvoerder van het team KP Equestrian.
Tijdens de wedstrijd laten twee teams hun rijvaardigheid aan het publiek zien. De teams, onder leiding van een bekende persoon, bestaan elk uit drie deelnemers. De naam van de aanvoerder van het andere team wordt binnenkort door de organisatie bekendgemaakt.
Price zegt: ,,Ik vind het geweldig dat ik mag deelnemen aan de polowedstrijd. Ik heb eerder polo gespeeld en ik vond dat erg leuk. Ik hoop op een spannende strijd tegen de beroemdheid van het andere team, en misschien scoor ik nog wel een paar punten. Het is ook leuk dat de wedstrijd toegankelijk is voor iedereen, in tegenstelling tot sommige andere polowedstrijden."
Katie Price heeft sinds vorig jaar een eigen modelijn voor paard en ruiter. Ze verbaasde iedereen door tijdens de Engelse Horse of the Year Show in 2008 een gedurfde dressuurdemonstratie te geven.
Verwant artikel
[ON] Britse ster ontwerpt 'roze kledinglijn' voor paarden