Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pre schreef:Tja zulk soort dingen krijg je als je vatevoren niets op papier zet en geen goed afspraken maakt!
Overigens kun je als huurder of pachter niet zomaar van een stuk grond worden gezet, dus ik zou me daar inderdiepen als ik hun was.
sosy schreef:Mag ik wat zeggen,
Hier heb ik ook bij gestaan samen met Farell en Wendy het is altijd makkelijk om te oordeels uit te delen hier en daar, terwijl jullie niet eens weten wat de echte oorzaak is .
De Projectontwikkelaar had echt duidelijk gezegt dat ze daar konden blijven staan hoe dan ook! wat er mocht gaan gebeuren!, en puntje bij paaltje geeft tie onverwachts aan dat we op moeten rotten met onze paarden.
Natuurlijk geeft de project ontwikkelaar tegenslag met antwoorden maar ik was er bij en ik weet ook wat tie heeft gezegt toen die onverwachts in de stallen stond dat we gewoon weg moesten wezen voor Zaterdag , 5 uur.
Nogmaals we konden hier blijven staan met de paarden , we konden zolang blijven staan en alles doen wat we wilden.
Owww en nog wat over de asielpaarden, als we die niet hadden geredt uit een verschrikkelijke situatie ,s stonden ze nu allemaal bij de slacht.