Pyromaan in de Achterhoek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Pyromaan in de Achterhoek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 11:01

De Stentor / regio Lochem

20 SEPTEMBER 2004 - RUURLO - De politie onderzoekt of de brand in de nacht van zaterdag op zondag mogelijk het werk is van een pyromaan. Dat gebeurt omdat tijdens het vorig weekend ook al vier schuren in de brand vlogen, twee in Doetinchem en een in Terborg en Gaanderen.

De brand van het afgelopen weekend legde vier opleggers die stonden geparkeerd op de parkeerplaats van ‘t Windmöllenveld in Ruurlo in de as. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor.

http://www.destentor.nl/regioportal/STN ... 8_,00.html


Ok, dit komt nu wel heel dicht in de buurt. (Windmöllenveld is het ponyclub terrein in Ruurlo) Eerst dat in Doetinchem, nu zelfs al in m´n eigen woonplaats. Ik hoop echt dat ze er achter kunnen komen wie het doet (Al is de kans nogal klein volgens mij)
Ik moet er niet aan denken dat ik op m´n kamer gebeld wordt met de mededeling dat onze schuren in de fik zijn gezet..

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:47

0oew bah.....Sterkte ermee!
Ik hoop dat ze die 'gast' pakken!
Wat heb je er nou aan om zomaar een stal of iets dergelijke in de hens te steken.....vage mensen, die pyromanen!

Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:46

Hebben ze die persoon nou nog niet? Die heeft toch al behoorlijk wat kunnen aanrichten... Eng idee hoor! Ik probeer er maar niet te veel bij stil te staan. En duim maar eelt op mijn vingers dat hij/zij snel gevonden wordt!

Scheve mond

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 11:38

ja, dat hoop ik ook. Het is ook niet helemaal zeker dat de branden met elkaar te maken hebben,maar er word wel vanuit gegaan. Ik hoop echt dat ze erachter kunnen komen wie er zo ziek in z'n hoofd is..

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 09:13

bah, ik wordt er helemaal naar van. Je hoort echt vaak wat de laatste tijd. het komt steeds dichterbij....