Wie heeft de hoge hoed van IJsbrand Chardon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Wie heeft de hoge hoed van IJsbrand Chardon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 17:37

Schipluiden, 30 augustus 2004
Drievoudig Wereldkampioen vierspannen Ijsbrand Chardon is op zoek naar zijn grijze hoge hoed. De hoed bevond zich samen met zijn complete vierspanuitrusting in de caravan, die in de nacht van zondag 29 op maandag 30 augustus is gestolen van zijn erf in Schipluiden.
Chardon wil komend weekend deelnemen aan de menwedstrijd in Deurne, waarbij hij niet zonder aantal zaken uit de gestolen caravan kan. ‘Ik zit nu echt met een groot probleem, want alles lag in de caravan,’ vertelt Chardon. ‘Mijn grijze hoge hoed, waarmee ik drie keer Wereldkampioen ben geworden, maar ook de zwarte hoge hoeden van mijn grooms, rijbroeken, rijjassen, handschoenen, Musto regenkleding, leidselklemmen, schootskleden, stopwatches, vliegenmutsen, helmen, petten, noem maar op. Zonder een groot aantal van deze zaken kan ik echt niet rijden. Bovendien hebben de dieven er weinig aan, want op alle Musto kleding en petten staat het herkenbare Greenery logo.’
Ijsbrand Chardon vraagt iedereen die iets weet over de aan de voorzijde licht beschadigde Knaus caravan (kenteken WK-41-YZ) en haar inhoud contact met hem op te nemen via telefoonnummer 015 2615055.


bron: www.hoefnet.nl

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:24

Wat een ramp, hoe moeten ze nu naar Deurne?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:26

Jeetje wat ziek om zoiets te stelen. Scheve mond

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:40

Sjonniej schreef:
Wat een ramp, hoe moeten ze nu naar Deurne?


hij zal toch wel een resereve hoed hebben Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:21

droppie_18 schreef:
hij zal toch wel een resereve hoed hebben Verward


maar dat is niet hetzelfde als zijn oude vertrouwde hoed... heeft oa met bijgeloof ed te maken.