Aanhoudingen na gedwongen seks met dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Aanhoudingen na gedwongen seks met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 13:26

De politie heeft de afgelopen weken zes mannen en drie vrouwen aangehouden in de leeftijd van 20 tot 45 jaar, omdat ze ervan verdacht worden meerdere vrouwen te hebben ontvoerd. De vrouwen zijn verkracht en werden gedwongen seks te hebben met dieren. Dat laat de politie Flevoland weten.

De zaak kwam aan het rollen toen een 22-jarig slachtoffer uit België wist te ontsnappen uit een loods in Kraggenburg. Zij lichtte de politie in.

In Brussel was de 22-jarige vrouw onder valse voorwendselen een auto ingelokt en werd ze naar Nederland ontvoerd. In Nederland dwongen de ontvoerders haar tot seks met mannen en dieren, waarbij foto's werden gemaakt. Verder werd ze geschopt, geslagen en ernstig bedreigd. Behalve de 22-jarige vrouw hebben de verdachten zeker nog twee vrouwen ontvoerd. Ook in Den Haag wisten twee Belgische vrouwen aan de ontvoerders te ontsnappen.

Acht rechercheurs houden zich met de zaak bezig. Tot nu zijn er twee Belgen en vijf Nederlanders aangehouden, maar de politie sluit meer aanhoudingen niet uit.

Ik vind dit echt triest van die mensen die dit doen. Ik moest het ff op bokt zetten. Ook al weet ik niet of het over paarden gaat, maar het zijn toch dieren. Mensen die van paarden houden houden ook van andere dieren dat weet ik zeker. Echt trieste mensen. Boos! Boos! Boos!

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:29

Jezus zeg wat een verhaal.Dat vind ik dus echt niet normaal hey

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:14

Echt ziek is dat. Ik las in de krant dat ze het o.a. met honden en slangen moesten doen. Bij dat laatste wil ik dus echt niet weten hoe dat dan ging.

Walgelijk...

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 10:33

Bij dat eerste hoef ik het ook niet zo nodig te weten hoor Knipoog

Zééééér ziek!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 10:50

Ja kun je wel zeggen. Ik haat die mensen echt. Die moeten ze echt de doodstraf geven Boos!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:52

Zeker smerig. En dan nog mensen die zulke films leuk vinden om te kijken Misselijk
gestoord gewoon!!

celintjuh

Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:10

Bah bah en nog een bah. Stelletje vieze mensen Boos!