Portal voor Bokt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Portal voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 21:28

We waren het al vanaf het begin van plan maar het moest er eens van komen.. Nu is het dan eindelijk zo ver; ook Bokt heeft een Portal (mede dankzij het gepush van Jurga Knipoog).

Hoe werkt het nou allemaal?

Stel dat jij een leuk artikel ziet in de Bit wat je wel interessant lijkt voor de rest van de Bokkers. Je klikt dan op de link helemaal onderaan het nieuws, hier plaats je een bericht met een kort stukje over dat artikel en eventueel een link naar de Bit ofzo. Liefst op de eerste regel de URL, 2e regel naam van de bron (Bit) en 3e regel leeg.

Een van de nieuwsposters (weet nog niet dat gaat/gaan doen en hoe) leest jou berichtje en vind het erg OK. Er worden wat spellingsfouten gefixed en dan wordt je berichtje verplaatst naar het echte 'Nieuws Forum'. Als het hier staat krijg je jou bericht te zien op http://www.bokt.nl/ met daaronder een link naar het topic waar mensen kunnen reageren. Redelijk eenvoudig allemaal, toch?

Natuurlijk zijn er al meer sites die dit doen, grote voordeel dat Bokt heeft t.o.v. een hoop andere sites is dat we een hoop enthousiaste gebruikers hebben die nieuws aan willen en kunnen leveren. En stel dat het echt helemaal niks wordt dan kunnen we altijd nog terug Haha! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Overigens is het niet de bedoeling dat je complete artikelen over gaat tiepen uit bladen of copy/pasten van sites. Vooral omdat dit strafbaar is. Dus korte quotes of een klein samenvattinkje en de link naar het origineel...

Hoop dat het allemaal een beetje leuk gaat werken.
Huidige systeem is in een avond of 2 in elkaar gefreubeld, wiebelt nog aan alle kanten er komt nog iets veel uitgebreiders voor in de plaats (als dat af is Haha!).

Have fun!

Oh! Damn. Ben nog iets vergeten Haha! Oops.
Er is nog een forum. Hier (Overig Nieuws) komen alle berichten terecht die de hoofdpagina net niet halen of berichten die mensen rechtstreeks in 'Overig Nieuws' zetten omdat ze het niet op de voorpagina willen hebben om wat voor een reden dan ook..

Vragen: kom maar op Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 21:39


ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 22:04

Eeeh, zoals je dat altijd al hebt gedaan?

Als je op Julius (logo links boven) klikt dan kom je gewoon op de oude vertrouwde forum pagina terecht..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-02 22:11

Haha, mensen zijn een gewoontedier enzo Haha!

Tja, als ik jou was zou ik het gewoon een paar dagen zo proberen, ten slotte zit je maar 1 klik van de forum index verwijderd en kan je dan meteen kijken of er nieuws bij is gekomen.


Maar goed, stel dat je dat nieuws echt niet wil zien dan kan je natuurlijk gewoon:

http://www.bokt.nl/forums/

bookmarken..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 10:25

Was het dat niet al? Schijnheilig

Nee, maar serieus.. Als jullie suggesties hebben, als er dingen niet logisch zijn, niet duidelijk zijn, ronduit lelijk zijn, niet werken, ontbreken, etc, etc, etc, dan hoor ik het HEEL graag.

Ik zit er zelf te dicht op om dat soort dingen te kunnen beoordelen, ik heb het zelf in elkaar gefreubelt en dus is alles dat er in zit behoorlijk logisch, ik kan me echter voorstellen dat jullie er anders tegen aan kijken. Als dat zo is hoor ik dat dus HEEL graag. Ook kleine, onbetekenende dingen.. Dus kom maar op met die suggesties en ergernissen Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 18:27

Verjaardagen zijn al gedeeltelijk terug, buitenlandse artikelen?

Ja hoor Haha! kom maar op.

Zal eens vragen aan Heike of ze een berichtje kan maken over het nieuws gedeelte, wat er nou wel/niet de bedoeling is..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 19:22

Dat laatste ligt aan jou Haha!

Die scrollbar is die horizontaal of verticaal?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cowboy55, Dennenboom, fransje23, jansje73, Jorex, kyrkelover, Lisa_22, Marjo, Marleen_L, MyWishMax, Nathachou, NathalieBoer, OmgiliBot, petraaken, Rose94, Sanet, tiwi1969 en 71 bezoekers