Arme meeuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Arme meeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 20:26

rijd ik op een dondermiddag op mijn fietsie naar het station want ik moest naar school

rijd ik naar de plaats waar ik normaal mijn fiets neer zet waar dus ook water aan de zijkant zit zien ik een meeuw met zijn vleugel omhoog ik rijd door maar kijk toch nog een keer terug zie ik toch dat die meeuw vast zit aan een stuk vis draad wat vast zat aan een tak in de boom (waarschijnlijk een visser geweest die verkeerd geworpen heeft en dus met zijn lijn vast kwam te zitten heeft de lijn door geknipt en is weg gegaan)

dus die meeuw kon niet weg met aan de ene kant de lijn aan het takje en aan de andere kant de haak in zijn vleugel dus ik zette mijn fiets weg en ging terug naar die meeuw alleen het probleem was dat ik er iet bij kon ik dacht eerst zal ik het water in gaan maar dacht later nee dat kan niet dus ik aan gebelt bij een vrouw die wel degelijk thijs was maar die deed niet open toen kwam er een auto langs en stoptte dus die vrouw zegt van ja je moet maar even naar dat huis gaan ik daar heen het verhaal uit gelegt die meneer de dierenambulance gebelt gelukkig is het diertje nu weer vrij heeft wel wat kneuzingen in zijn vleugel maar maakt het goed OK dan!

nou wil ik aan alle visser zeggen ruim je rommel op voor je vertrekt want deze arme diertjes zijn er de duppe van !!!!! Boos!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:09

Mee eens!
...maar hoort dit niet bij algemeen ofzo thuis?? Knipoog