Op een paard schieten met een buks

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Op een paard schieten met een buks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 21:46

dit krijg je ervan als je dat doetAfbeeldingHet is de moeder van mijn paardje.
naar mijn idee ben je gestoord als je dat doet. Boos! Het paard word er hardstikke schuw van en het doet hardstikke zeer. Zulke mensen zou ik echt met die buks in hun kont willen schietn dan weten ze ook hoe het is om pijn te lijden.Afbeelding op deze foto zie je het beter. Is echt gewoon triest. gelukkig is het al een stuk beter aan het worden maar het paardblijft toch bang je kan haast niet meer bij haar in de buurt komen. Nou ja wou even vertellen dat er steeds meer van die gladiolen rond lopen, want tegenwoordig is het normaal dat je een kaat een strijker in zijn kont stopt en een duif zijn poot verbrand, en een drachtige pony open snijt of er gewoon op schieten. wat maakt jou het uit? tis toch niet jouw paard ja en jij voelt de pijn niet. Boos! Boos!


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 16:57

dat is het probleem we weten niet wie het was een ding is zeker zwak gestoord zijn ze idd

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 22:02

Opdat moment was ze nog drachtig ook maar gelukkig is ze goed bevallen van een gezond merrieveulen. Ze word al weer wat makker gelukkig. Maar ja dat gaat tijd kosten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rubinstein, SemrushBot en 54 bezoekers