Pony in appartement leidt tot burengerucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Pony in appartement leidt tot burengerucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-03 21:51

Pony in appartement leidt tot burengerucht

UTRECHT - 06/09/03 Omdat hij niet wist waar hij de voor zijn dochter gekochte pony moest laten, heeft een Deense vader het dier anderhalve dag in zijn appartement op de eerste verdieping van een flat neergezet.

Palle Brinch kocht dinsdag voor 900 kronen (121 euro) een Shetlandpony voor zijn dochter. Thuis aangekomen bedacht hij zich dat hij helemaal geen plaats voor het dier had. Daarop besloot hij volgens de krant Fyens Stiftstidende de pony maar mee naar binnen te nemen.

Geïnspireerd door de Deense kinderfilm 'Pudding Tarzan', waarin ook een pony in een flat wordt gehouden, gaven vader en dochter het dier een douche in de badkamer. Vervolgens sloten ze de pony voor de nacht op in de keuken, die het dier prompt volledig overhoop haalde.

Op woensdagavond was het echter uit met de pret. De politie kwam poolshoogte nemen, omdat de onderburen hadden geklaagd over het voortdurend hoefgetrappel en de doordringende stank van de paardenmest. Het was inderdaad de hele nacht onrustig geweest, zei Brinch schuldbewust tegen de Deense krant.

Het experiment was Brinch zelf bovendien ook niet echt goed bekomen. De pony had volgens hem het appartement naar eigen inzicht 'ingericht': de woning lag bezaaid met keutels en de urine stond in plassen op het tapijt. Ik doe het nooit meer, zei hij.

Bron: www.tiscali.nl

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 19:20

Dees schreef:
Pfffff dat zal je toch niet meemaken!
Wat een toestand, errug dom van die Deense meneer...

Stadjes... tsssk.

Deense meneer in Nederland Knipoog Clown

Inderdaad, je hebt er gekken bij....
niet helemaal 100

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Amazonbot, Compri, Eliine, hwn, Majabeestje, Nieuwsredactie, pinto_1, rosslover, Tomboy0, Zick_Zack en 102 bezoekers