sommige honden hebben ook 9 levens.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

sommige honden hebben ook 9 levens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 14:51

Bron : Gazet Van Antwerpen www.gva.be

De hond Dosha, uit het Californische Clearlake, is een echte overlever. Zoveel is zeker. Aangereden door een auto, in de kop geschoten en ook nog eens twee uur lang in een vrieskist gestopt. Menige kat, met negen levens, zou dergelijke beproevingen niet doorstaan. Dosha, hoewel hij niet op batterijen werkt, wel.

Dosha werd vorige week dinsdag aangereden door een auto, waarvan de bestuurder na zijn daad doorreed. Een agent van de plaatselijke politie wist niets beters te bedenken dan de in zijn ogen zwaargewonde hond af te maken en schoot Dosha door de kop.

Het dier bleef ogenschijnlijk levenloos liggen, werd opgehaald door Animal Control en in het asiel van Animal Control in een vrieskist gestopt, om later te worden gecremeerd.

Een medewerker ging na ongeveer twee uur toch voor alle zekerheid even kijken en constateerde dat Dosha nog in leven was. Het dier werd door een in allerijl gealarmeerde dierenarts opgepept en leidt inmiddels al een week een genoeglijk leven.


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 14:52

Niet echt paardennieuws maar ik vond het wel de moeite om even te plaatsen Lachen

*hoop dat het geen mesthoopje word* Haha!


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 18:26

Sypheron schreef:
Volgens mij heb ik dit verhaal al eens eerder gelezen en was het een fake....



Deze stond ik de Gazet van Antwerpen , lijkt me niet fake Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie