Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ik ga ff rekenen hoor....Maar inderdaad, best goed van die d.a. alleen weet ik niet of je zonder meer die berekening aan kunt houden zonder naar het type/bouw paard te kijken. mysa schreef:Oh help, dan mogen we ook niet meer op IJslandersIk ga ff rekenen hoor....Maar inderdaad, best goed van die d.a. alleen weet ik niet of je zonder meer die berekening aan kunt houden zonder naar het type/bouw paard te kijken.
mysa schreef:Oh help, dan mogen we ook niet meer op IJslandersIk ga ff rekenen hoor....Maar inderdaad, best goed van die d.a. alleen weet ik niet of je zonder meer die berekening aan kunt houden zonder naar het type/bouw paard te kijken.
Nieuwsredactie schreef:De organisatie had weegschalen klaar staan om eventuele klachten af te kunnen handelen. Het publiek reageerde over het algemeen zeer positief op de maatregel. Één deelnemer ging in verweer. "Wat moet ik dan, een kind in het zadel zetten en laten verongelukken?", sputterde de man.
Brainless schreef:mysa schreef:Oh help, dan mogen we ook niet meer op IJslandersIk ga ff rekenen hoor....Maar inderdaad, best goed van die d.a. alleen weet ik niet of je zonder meer die berekening aan kunt houden zonder naar het type/bouw paard te kijken.
Wie is "we"?
Op een IJslander van 425 kilo, kan dus (volgens die richtlijnen) iemand van 85 kilo (incl tuig/kleding)....