sorry voor de rare titel
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) Mensen met een verklaring?
heb 't me altijd al afgevraagd haha
Maakt niet uit wat je hem geeft, hij begint als een gek te likken nadat ie het weggewerkt heeft
]

Lindy1982 schreef:Die van mij heeft een vitamine en zoutblok.. maar nadat hij biks of slobber heeft gegeten moet hij altijd even aan de staldeur likken.of iets anders in de buurt. ook al staat hij buiten.. Doet dit al zolang ik hem heb ( 13 jaar) en is inmiddels al 28 zou niet weten waarom

Angie_ke schreef:Lindy1982 schreef:Die van mij heeft een vitamine en zoutblok.. maar nadat hij biks of slobber heeft gegeten moet hij altijd even aan de staldeur likken.of iets anders in de buurt. ook al staat hij buiten.. Doet dit al zolang ik hem heb ( 13 jaar) en is inmiddels al 28 zou niet weten waarom
Hmmmm, likt ie dan wel veel aan z'n zoutblok?

kay27 schreef:Ik heb eerder het idee dat het te maken heeft met langer vasthouden van de smaak van het voer. Temeer omdat ze het altijd direct doen nadat het voer op is. Met een vitamine/mineralentekort zou je je paard het ook op andere momenten moeten zien doen.