Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:Het paard heeft geen probleem......... Jij bent te voorzichtig met het dier........
Morgen pomptidomptidom je paard poetsen en gewoon het pootje oppakken alsof het de normaalste zaak van de wereld is........
wedden heb je heel het probleem niet
Salt_Pepper schreef:en wedden dat er een groot probleem is namelijk dat ik dan in het zieknhuis lig als ik probeer om haar voetje te pakken als de normaalste zaak van de wereld!? Ze is die mishandeling niet echt vergeten.... jammergenoeg niet
Salt_Pepper schreef:Nou laat ik eerst eens beginnen met haar been aan te raken alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
femmefatale1 schreef:Salt_Pepper schreef:Nou laat ik eerst eens beginnen met haar been aan te raken alsof het de normaalste zaak van de wereld is...
Sommige paarden vinden het aanraken van een been, enger dan het vastpakken van een voet..
Salt_Pepper schreef:Neej dat kan helemaal niet, ik moet eerst proberen om haar been aan te kunnen raken. want zonder dat kan ik ook geen voetje pakken
coekietjeh schreef:Zorg maar eerst dat je paardje je wat beter vertrouwt als hij weet dat jij niks gaat doen tegen hem of haar dan ziet die et al vele beter zitten en jij waarschijnlijk ook !