Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jessica schreef:@Joonsel: We krijgen hem na heel rustig benaderen wel te pakken, maar zodra je druk op het halster(touw) zet dan gaat hij ervandoor. Ook van kroelen met andere paarden word hij helaas niet jaloers.
We hebben al een paar keer geprobeerd zonder halster of wat dan ook de wei in te gaan en lieve woordjes te zeggen en lekkers te geven, maar hij blijft weglopen.
Pluttersput schreef:Ik vind het eigenlijk raar dat je veearts hiervoor tranquigel heeft voorgeschreven? Of denkt hij dat pijn de basis voor dit probleem vormt...
Lord_Ik schreef:En als je het achternawandelen gaat proberen: blijven volhouden of niet beginnen, als je halverwege stopt weet hij dat hij met je kan spelen
paxine schreef:Lord_Ik schreef:En als je het achternawandelen gaat proberen: blijven volhouden of niet beginnen, als je halverwege stopt weet hij dat hij met je kan spelen
Ja dat vergat ik erbij te zetten.Zodoende ben ik er dus 3 uur zoet mee geweest
_Jessica schreef:@Joonsel: We krijgen hem na heel rustig benaderen wel te pakken, maar zodra je druk op het halster(touw) zet dan gaat hij ervandoor. .