Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

cissy schreef:oa: als ie bijvoorbeeld aan je frunnikt en je gebruikt als krabpaal, niet stilstaat met opstijgen, niet los stil kan staan, hoofd wegdraait bij hoofdstel omdoen, zn hoofd omdraait en dan vervolgens tegen jouw hoofd butst...
dan ben jij niet de leider maar de lijder
(Alleen na 5 min. was hij het zat en toen ging die toch maar z'n eigen weg, maar toch!
)
) en dan doet hij netjes bukken, hetzelfde als ik hem naar de wei breng, dan loopt hij netjes naast me met zijn hoofd op hoogte van mijn buik. Bij andere loopt hij helemaal boven ze uit, meestal half over ze heen. Op de wei hetzelfde, op andere mensen komt hij in volle galop afgerend en gaat niet op zij, bij mij gaat hij in een ruime bocht om heen.
(en ik ben zelf ook benieuwd!)
maar dat is ook wel weer grappig. hij is goed opgevoed en heeft respect. hij mag ook heus wel eens paard wezen, tot aan een bepaald level. als meneer naar me gaat steigeren(deed hij toenik hem net had) dan krijgtie echt een dikke dreun,mar dan is hetook gelijk over, dan komtie al kauwend naar me toe met de kop naar beneden. dus hij weethet wel
cissy schreef:oa: als ie bijvoorbeeld aan je frunnikt en je gebruikt als krabpaal, niet stilstaat met opstijgen, niet los stil kan staan, hoofd wegdraait bij hoofdstel omdoen, zn hoofd omdraait en dan vervolgens tegen jouw hoofd butst...
dan ben jij niet de leider maar de lijder