Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En het hoeft niet altijd met de opvoeding te maken te hebben, maar kan ook met afstamming!!! (weet ik uit ervaring..)
) Ze geven het redelijk snel op!
Wel het doordrammen. Doet ie nu ook niet meer
) Dobel schreef:een mini hoeft niet op een andere manier gecorrigeerd te worden als een groot paard
IggyPop schreef:Veel oefenen word ook een beetje lastig, hij is heel braaf maar ik denk door de korte concentratie vermogen van het jonge beest is hij het na een tijd prullen beu. We beginnen altijd super, hij kan ook al heel netjes de hoefjes uit laten krabben.
Hoe moet ik dat nu dan aanpakken met bijv. het enten? Vind het zeer eng met zo een naald als hij dan omhoog gaat. (denkt aan alle nare dingen die er kunnen gebeuren met naald en correctie)![]()
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
bijdehandje1 schreef:Mijn ervaring is, dat het vaak beter is dat je er zelf niet bij bent. Laat hem maar over aan de smid en de veearts. Ook een goeie veearts weet wel van wanten met stoute pony's. Bovendien eten die mannen zo snel dat de pony geen tijd heeft om kunsten te vertonen.
Succes ermee.
niet bepaald nuttig in mijn ogen. Citaat:Hou vast, hoofd naar je toe, niet voor hem gaan staan enz