Mijn fjordenmerrie van 18 heeft haar hele leven al alleen gestaan, naja alleen met schapen en geiten en koeien maar nog nooit echt samen met andere paarden.
Nu kan ze waarschijnlijk vanaf november en dan zoiezo tot april 2010 bij mijn vriendin haar ruin staan maar ik twijfel een klein beetje de punten waar ik mee zit zijn:
* Mijn merrie is nu heel erg op mensen gericht (tis net een hond) zal ze hierin qua gedrag veel kunnen veranderen?
* Hoe zal het gaan als ik haar bij haar vriendje weghaal om bv te gaan rijden? zal ze hierin niet meer meewerken?
* Mocht ze voor de nacht van haar vriendje worden gescheiden zal ze dan gaan schreeuwen enz?
Het is niet dat ik het mijn merrie niet gun hoor! maar vraag me gewoon af in hoevere mijn pony zal gaan veranderen qua karakter enz.
Ze ziet nu wel andere paarden staan en ook als ik bij de buren rij zijn daar zijn paarden maar nooit heeft ze er echt mee samen gestaan.
Gun het haar heel erg maar wil gewoon weten wat de veranderingen voor mij ook zullen zijn dan
Wie kan me hier het een en ander over vertellen of heeft het meegemaakt enz.