Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Amigo schreef:Dankje
Ik kan hem niet vinden, dat breekhalster.. Heb al op vitalhorse, divoza, ej, agradi en de paardendrogist gekeken...
_Amigo schreef:Idd, in de wei heeft hij het veel te druk met eten, maar in de paddock verveelt hij zich altijd waardoor hij gaat vervelen, heb ook weleens takken etc. in de paddock gegooit, helpt wel
_Amigo schreef:Idd, het hek is ingesmeerd met teer spul ofzo zodat de paarden het niet kapot bijten.
Cribbox heb ik ookal voor gestelt maar dat willen ze niet doen..
_Amigo schreef:Hoi,
Ik heb net een telefoontje gekregen dat mijn paard de dekens van de andere paarden kapot bijt...
Het paard waar hij mee samen staat vind ik niet zo gek dat ik daarvan een telefoontje krijg als er een deken kapot is maar nu krijg ik een telefoontje van de mensen die in de paddock naast mijn staan dat ik hem maar een muilkorf om moet doen omdat hij hun dekens kapot bijt?!
Die paarden kunnen gewoon weglopen als het ze niet bevalt, en dan krijgt die van mij de schult omdat hun paarden niet weglopen als amigo in hun dekens bijt?![]()
Wat te doen.. ik ga geen muilkorf omdoen omdat mijn paard dekens kapot bijt...
Groetjes!
Edit; ik heb een oplossing gevonden!
_Amigo schreef:Die paarden kunnen gewoon weglopen als het ze niet bevalt, en dan krijgt die van mij de schult omdat hun paarden niet weglopen als amigo in hun dekens bijt?