Miss_Malfoy schreef:Ik dacht op vakantie ooit een rustig, toeristisch buitenritje in een bos te maken. Normaal rijden wij gedwongen in de polder, dus een buitenkans om in het bos te rijden liet ik me niet afpakken!
Nou, daar gingen we dan. Een rustig, relaxt galopje. Superbraaf E-ponytje onder mijn kont, genieten van de omgeving, geweldig.
Tot 1 van de pony's even uit de rij kwam. Ik zat niet echt op te letten, en het meisje achter me ook niet. In dat ene moment va chaos wat ontstond, schoten die 2 pony's er toch zo hard vandoor! In enkele secondes de rest ingehaald. Ik dacht: Pfff E-ponytje, die stop ik wel. Dus ik gewoon hoppa, aan de teugels gaan hangen, effe flossen. Maar het stopte niet. Ik dus best wel in paniek, want daar zat ik, op een wiebelig smal ponytje, knoerdhard gingen ik en dat andere meisje alweer een ander pad op, en niks hielp. Heel erg gaan flossen durfde ik niet, het was immers mijn paard niet, en zolang we gewoon op een bospad bleven leek het me niet zo heel erg. Nouja op den duur kwam dus wel een weg in zicht... Ik ben nog over zo'n horizontale paal gesprongen (die auto's tegenhoud) en toen kwamen we op een asfaltweg. Gelukkig wisten we de paarden toen eindelijk te stoppen door ze gewoon op 2 bomen af te sturen.
Jeetje wat was ik bang zeg. Ik stond midden op die weg, en toen wou die pony ook nog niet eens vooruit! Toen was ik het dus echt beu, heb een gigantische rotschop verkocht, en ben de rest van de rit heel streng gebleven.
Nu kan ik er om lachen, maar toen had ik echt de bibbers zeg.
Toen was ik het dus echt beu, heb een gigantische rotschop verkocht?????
waarom schop je een pony?
voor iets wat ik vind dat je eigen fout is.
je zegt zelf dat je niet opletten......