Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Aan een rubberen band vastzetten, en als ze naar achteren hangt: bezem tegen d'r kont!
Mijn paard kon er ook wat van zeg. 3 halsters in 1 kwartier
Eponastable schreef:Sheran schreef:Aan een rubberen band vastzetten, en als ze naar achteren hangt: bezem tegen d'r kont!
Mijn paard kon er ook wat van zeg. 3 halsters in 1 kwartier
Ik ben niet zo fan van die rubberen band, als dat losschiet en tegen je paard terecht komt??
Wij deden het ook wel met de bezem maar zonder band, ja je zal wel wat touwen kwijtspelen, hang er een stukje strokoord aan (aan je haak in de muur) en daar je touw aan zodat je paard je touw niet kapot maakt.
Succes!
suleilitha schreef:Wij hebben ook zo'n hanger gehad. Advies: zodra ze gaan hangen, met een bezem op de kont een beste mep naar voren geven.
Sheran schreef:Ik vind 'los laten staan' eigenlijk geen goede optie. Dan heb je haar laten 'winnen'. En het is best op te lossenVastzetten kun je nodig hebben.
joyce2 schreef:Maar bij sommige "oplossingen" word de veiligheid een beetje vergeten, je kunt hem wel koste wat het kost vastzetten, maar wat dacht je als je paard verkeert terecht komt, zichzelf of iemand anders verwond. Is dat het je waard?