Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We hebben nog in bestelboeken gekeken maar daar stonden geen maten bij... tja, dan maar naar huis en op een forum vragen (bokt geworden
)Miesje1985 schreef:Ben ik geweest (1tje dan) maar die wisten niet eens waar ik het over had...We hebben nog in bestelboeken gekeken maar daar stonden geen maten bij... tja, dan maar naar huis en op een forum vragen (bokt geworden
)
Maar ik denk dat ik zo'n speciale hengstenbit laat maken (rubbere onderdelen ter verzachting) zodat het niet als 'straf' is. En verder smeer ik er iedere keer stroop of appelmoes op zodat hij het niet erg vindt.
Maar is er niemand die weet welke maten er hierin zijn?
@quera: ookal is het een dierenarts uit Utrecht (de kliniek)? Ik geloof hem wel, hij heeft To ook geopereerd en hij kan nu een beter leven krijgen.

Zeker niet voor een eenjarige. quera schreef:Miesje1985 schreef:Ben ik geweest (1tje dan) maar die wisten niet eens waar ik het over had...We hebben nog in bestelboeken gekeken maar daar stonden geen maten bij... tja, dan maar naar huis en op een forum vragen (bokt geworden
)
Maar ik denk dat ik zo'n speciale hengstenbit laat maken (rubbere onderdelen ter verzachting) zodat het niet als 'straf' is. En verder smeer ik er iedere keer stroop of appelmoes op zodat hij het niet erg vindt.
Maar is er niemand die weet welke maten er hierin zijn?
@quera: ookal is het een dierenarts uit Utrecht (de kliniek)? Ik geloof hem wel, hij heeft To ook geopereerd en hij kan nu een beter leven krijgen.
dat zegt nog niet alles.
wij hebben een dierenarts gehad die wist het verschil niet tussen hoefbevangen en spierbevangen
Shattered schreef:Probeer eerst eens een gewoon bit, een hengstenbit is eigenlijk alleen voor de echte ongelooflijke klieren. Het is niet echt een vriendelijke oplossing.Zeker niet voor een eenjarige.
Hengstenbitten heb je in alle maten, net als gewone bitten. Ze zijn alleen wat moeilijker te vinden.
Doe zelf maar eens een rubber bit langs je mondhoeken, AUW! Dat brandt verschrikkelijk!