Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicolesz

Berichten: 38
Geregistreerd: 26-05-10
Woonplaats: West-Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 18:51

Afbeelding
Vandaag mijn Ottaviano's opgehaald. Heb 2 weken wachten omdat ze opgerekt moesten worden. Vanmorgen hadden ze alleen nog veel moeite met mn rechterlaars. Heb ze zeker 3 uur aan gehad en links zit nu perfect en rechts moet ik nog even geduld hebben totdat die ook heerlijk zit.
Ben erg tevreden met Koole Ruitersport

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:20

Cardy schreef:
Zo! Wat en verschil. Zou er mee terug gaan naar de winkel, is toch niet wat je besteld hebt.


Ja maar had ik dat niet tijdens het ophalen moeten doen? Toen was ik eigenlijk een beetje te verbaasd. :+

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:40

Nicolesz schreef:
[ [url=m/bRgobF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag mijn Ottaviano's opgehaald. Heb 2 weken wachten omdat ze opgerekt moesten worden. Vanmorgen hadden ze alleen nog veel moeite met mn rechterlaars. Heb ze zeker 3 uur aan gehad en links zit nu perfect en rechts moet ik nog even geduld hebben totdat die ook heerlijk zit.
Ben erg tevreden met Koole Ruitersport

Mooi simpel, ik hou ervan!

@Saaams; ook mooie laarzen! Ik weet eigenlijk wel zeker dat de kleur die je hebt gekregen coffee is. Onderstaand de mijne, in coffee (caffé) dus.
Afbeelding

Brown is zoals van je voorbeeldfoto inderdaad, een stuk lichter dus.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:43

Maar die van jou zijn zelfs nog lichter en vind ik ook erg mooi!
Maar dat had de verkoper toch zelf ook moeten zien zou je denken :+

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:47

Ik had het zelfde saaams met de fildonna

Die ik bestelde was lichter bruin ik kreeg ongeveer de kleur die jij nou hebt, volgens de verkoper toen was dat de kleur en vielen de voorbeelden te licht uit. Ik heb ze toen naar ingeruild op andere laarzen want ik wou juist die lichtere kleur

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:51

Dus het is een bekend probleem? Jemig. :+
Ik heb het budget helaas niet voor duurdere laarzen.

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:54

Volgensmij is er in die goedkopere modellen maar 1 kleur bruin en dat is die hele donkere. Teminste zo had ik het begrepen.

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:54

Saaams schreef:
Maar die van jou zijn zelfs nog lichter en vind ik ook erg mooi!
Maar dat had de verkoper toch zelf ook moeten zien zou je denken :+

Het verschilt heel erg met de lichtinval. Zo zien ze eruit als ze buiten staan met bewolkt weer:

Afbeelding

Ik vind het ook hele mooie laarzen en een prachtige kleur, zowel de jouwe als de mijne! Maar ik had ze wel zo besteld en jij niet, snap niet dat ze bij jou zo donker zijn, dat is echt geen Brown... Heb je ze bij Drunens gekocht?

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 19:56

Capriootje schreef:
Volgensmij is er in die goedkopere modellen maar 1 kleur bruin en dat is die hele donkere. Teminste zo had ik het begrepen.

Echt? Ik dacht juist alleen de lichtere kleur. Voorbeeldfoto van Saaams is ook hetzelfde model in de lichtere kleur. Er is ook eens een batch geweest met goedkopere lijn polo's, die waren ook Brown, de lichtere tint. Volgens mij staan die hier ook nog ergens in het topic.

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:00

Starbreeze schreef:
[ [url=m/fgc4OW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb vandaag nieuwe Deniro Polo's gekregen :) er was een mooie aanbieding van Drunens Ruiterhuis!

Deze bedoelde ik, moest ff zoeken via de telefoon O:)

Edit: dat werkt niet zie ik. Ze staan op pagina 128, wat verder onderaan

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:03

Ik kreeg ook te horen dat er enkel de donkere bruin was voor dat type laars. Was ook teleurgesteld toen ik naar zo lang wachten ze kreeg en ze bijna zwart waren.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:07

De tricolore is er inderdaad in deze donkere kleur bruin. Die vond ik expres niet mooi ivm kleur van mijn zadels.

Vandaar dat ik voor de iets duurdere versie van de tricolores ben gegaan en bij (fugers en freddy's) dit model heb gepast. Uiteindelijk bij Freddy's in laaggraven gekocht. Niks ten nadelen van die man.
Ik wilde dezelfde laars qua kleur en model maar dan ipv croco, een lakje en na 14 weken kwamen ze dus zo ter levering en schijnbaar klopt de kleur maar het voorbeeldmodel dan gewoon niet.

Want ik heb mijn aankoop hierop gebaseerd: Afbeelding

Nu gaat het maar om een kleur en is bruin, bruin. En ik vind ze ook helemaal niet lelijk maar ik blijf erom verbaasd :+

Sommige mensen in mijn omgeving vinden ze ook net zwart. Totdat je ze in het echt ziet.
Vanochtend te paard:

Afbeelding

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:21

Ik zelf zou er niet happy mee zijn je hebt nu de kleur van de laars er naast gekregen. Maar verder als jij er tevreden mee bent is dat prima natuurlijk ze zijn er niet minder mooi onder

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 01:32

Wat bijzonder zeg. Dan mogen ze die model laarzen wel eens uit de winkel halen als je ze toch niet meer zo kunt bestellen.

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 09:34

Saaams schreef:
Cardy schreef:
Zo! Wat en verschil. Zou er mee terug gaan naar de winkel, is toch niet wat je besteld hebt.


Ja maar had ik dat niet tijdens het ophalen moeten doen? Toen was ik eigenlijk een beetje te verbaasd. :+


Dat maakt niet uit. Ik zou zeker teruggaan, laarzen zijn al duur zat en als het niet is wat je besteld hebt?

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:02

ik kreeg bij mijn cognac laarzen te horen dat de kans dat ik hem exact de zelfde kleur als mijn voorbeeld krijg heel klein is, bruin is dan toch een moeilijke kleur.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:03

Wel balen zeg van die bruine laarzen, ik hoop dat mijn blauwe laarzen wel dezelfde kleur zijn als het showmodel....
Ik zit vandaag op 3 weken wachten.
2 woorden 9 letters, DUURT LANG!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 10:24

De Tricolore die ik gepast heb was echt bruin. Ik zag in de winkel een Ottaviano staan in Cafe, en toen zei ik dat ik dat eigenlijk mooier vond. En toen hebben ze het zo geregeld dat ik mijn Tricolore in de Cafe kleur heb gekregen. Toen ik hem ging ophalen vond ik het nog wel spannend, was bang dat hij toch die lichtere kleur bruin zou hebben maar het was precies de goede kleur.
Dus precies het tegenovergestelde van wat jou overkomen is. Vind het nogal een kleurverschil hoor, gewoon bruin of Cafe. Dus ik zou er wel mee teruggaan.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 17:34

Datjaa schreef:
Capriootje schreef:
Het is niks bijzonders hoor! Maar ben er echt blij mee. Tricolore in het donkerbruin, beetje slecht te zien. Met hout zool.


[ [url=m/PrRxUK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Precies dezelfde hier :j
Van mij hadden ze ook wel wat bruiner gemogen ;)

Ben benieuwd hoe het jou vergaat met inlopen! Bij mij waren ze superstrak aangemeten, zitten nu prima, maar ik vond inlopen een hel :Y)
Terwijl ik ook las dat veel mensen geen moeite hadden met inlopen van deniro's!


Ik wilde maat M maar degene van de winkel adviseerde S want ze zouden vanzelf uitrekken. Gevolg heb een lange tijd ze niet aangehad en heb ze net bij de schoenmaker opgehaald. Links gaat klopt niet meer. Rechts gaat weer dicht maar nu klopt been. Heb nu een strakke jeans met paardrij sokken aan. Eens kijken of het morgen met rijbroek beter is. Anders nog een keer naar de schoenmaker. De voet zit super maar mijn kuiten niet meer.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:00

Mijn re laars is vandaag bij mn enkel uitgescheurd de rits. Laat ik nou net wedstrijd hebben..Pijn en moeite de rits beneden gekregen want ik kon er niet meer uit komen, daarna scheurde hij bovenin ook nog open. :+
Nu lijkt die het weer te doen, na tip van de verkoper maar ik ga maandag toch even langs.. zijn net een week oud en ik draag ze enkel tijdens t rijden. Na afstappen staan ze weer opgeborgen.

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:25

Ik ben vanmiddag gebeld dat mijn laarzen binnen zouden zijn, zojuist opgehaald en echt super blij ermee! Foto volgt snel, bij kuntslicht komen ze niet tot hun recht

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:39

miicchhellee schreef:
Ik ben vanmiddag gebeld dat mijn laarzen binnen zouden zijn, zojuist opgehaald en echt super blij ermee! Foto volgt snel, bij kuntslicht komen ze niet tot hun recht



Fotooo!

miicchhellee

Berichten: 1341
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:15

Afbeelding

Gisteren voor het eerst ermee gereden en ze zitten super!
Ik zal van de week even een foto op het paard maken!

Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:50

<3

Tsplendid

Berichten: 1755
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:31

Wauw heel gaaf!