Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Germatje schreef:Mij irriteert het mateloos als mensen geen cap op hebben. Totaal onverantwoordelijk! Weet je hoeveel leed je kan besparen als je een cap draagt?!
Volgens mij is hier een heel topic over; iemand die geen cap op had en er een hersenbeschadeging aan over heeft gehouden!
En ik zie dat je nog maar 13 bent! Waar hebben het over?!?! Dat jij van je ouders zo mag rijden... tutut

Ik dacht al, moet niet gekker worden! 
bobbymp schreef:ik ben het wel met je eens,maar vind het ook wel goed dat erop gewezen word.
beetje dubbel eigenlijk...

slimmerik schreef:Ik zal erop blijven hameren. Is mijn goed recht.
Ziektekosten betalen we allemaal aan mee dus ik kom ook nog eens op voor mijn eigen geld
slimmerik schreef:Ik zal erop blijven hameren. Is mijn goed recht.
Elessar schreef:Voorkomen is beter dan genezen, lijkt me zo.
Huertecilla schreef:Een valhelm voorkomt de val niet, alleen mogelijk een déél van de mogelijke letselschade.
en bijkomstig voordeel is dat mijn paard nog nooit gebokt heeft onder het zadel
(en nee het is echt geen slome/makkelijke...)
ik kon toen niet eens meer lopen laat staan rijden 
noudy schreef:'slimmerik schreef:Ik zal erop blijven hameren. Is mijn goed recht.
Ziektekosten betalen we allemaal aan mee dus ik kom ook nog eens op voor mijn eigen geld
Vind het een beetje onzin, als mij wat gebeurd, betaal nog steeds maandelijks mijn eigen ziekenfonds hoor.