Cap kavalkade safety air

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

paard89

Cap kavalkade safety air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:50

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze cap? Ik had ergens in een ander topic gelezen dat je deze cap 2 maten groter moet nemen, omdat ze klein uitvallen.En hoe zitten die dingetjes waar je oren door heen moeten, ik heb zelf een cap van harry`s horse waar mn oren eerlijk gezegd niet in passen. En zit de cap fijn? Ik wil namelijk mn vriend een nieuwe cap geven met kerst en dit leek me wel een hele mooie.
Dus graag jullie mening!!??

#Ymke#

Re: Cap kavalkade safety air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:42

Ik heb hem gehad. Hij ging bij mij bij de oren pijn doen. Daarom snel weer verkocht.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:00

ik ben er altijd heel tevreden over geweest, maatvoering is naar mijn mening gewoon normaal. Maar een GPA pastte gewoon beter bij mijn hoofd, is maar net wat je er voor over hebt.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:08

Ik vind 'm wel heel leuk, ook voor een jongen Lachen
Ervaring heb ik dus niet.

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 13:19

Maar iemand ook ervaring met dat de cap te klein uitviel. Zulke verhalen heb ik hier ook gelezen/ Beetje stom als de cap niet past met kerst:P

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:55

naar mijn mening vallen ze normaal. Ik heb een GPA maat 58 en had een kavalkade 57. Gpa valt normaal iets kleiner. Je kunt toch gewoon het bontje bewaren? denk dat zelf passen toch altijd beter is, maybe een waardebon voor de cap maken?

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 14:22

Nee, want ik ben van plan hem in duitsland te bestellen, veel goedkoper!

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 14:29

Je kan hem toch in NL laten passen en dan bestellen of is de leukigheid er dan vanaf Tong uitsteken? Maak je een leuke waardebon om te passen en dan te bestellen? Ik zou het niet zomaar durven, er zijn ook caps die mij absoluut niet passen omdat ze meer geschikt zijn voor ovale hoofden....en ik heb een rond hoofd Haha!

paard89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 14:33

Wel jammer dat hij dan weet wat hij krijgt. Maar dan weet ik zeker of ie past of dat hij hem ook mooi vindt. Is wel goed idee!

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:20

paard89 schreef:
Maar iemand ook ervaring met dat de cap te klein uitviel. Zulke verhalen heb ik hier ook gelezen/ Beetje stom als de cap niet past met kerst:P

had van de HH pro plus 52/53 met extra kurkjes erin, heb nu van Kavalkade maat 54, maat 53 en 52 zaten precies hetzelfde alleen maat 54 zat lekkerder bij m'n oren Lachen

edit: zat net te denken dat hij nu wel wat te groot is, na een klein half jaartje te hebben gedragen, maar dat heb ik met alle cappen, dus ik ga wel weer wat kurkjes halen Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 11:38

paard89 schreef:
Nee, want ik ben van plan hem in duitsland te bestellen, veel goedkoper!

heb ik ook gedaan. Ik heb hem gepast bij Divoza (in een andere kleur want ik wilde persé de zwart beige die uit het assortiment gaat) en daarna in duitsland besteld. Ik moest 1 maat groter hebben. Dat met die oren herken ik, maar vaak heb je dan de cap te ver naar achteren op je hoofd zitten werd mij gezegd en toen ik ging kijken was dat inderdaad zo dus een beetje naar voren gedaan en hij zit heerlijk Haha!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 11:40

Ik heb er 1. In het begin zat hij wat krap maar hijs nog iets ruimer geworden en zit nu heerlijk Lovers
ik heb de bruine Haha! goed afgesteld en zit heerlijk Haha! echt Haha!

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 20:57

Ik heb hem alweer een tijdje. Ik ben er erg tevreden over. Ik heb wel een maatje groter genomen, ze vallen wat klein is mijn ervaring.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 23:16

Ik heb hem ook (nog maar net) en ik moest van de kavalkade een maatje groter dan de andere caps die ik in de winkel heb opgehad.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:57

Hele fijne cap (is volgens mij ook al een topic over? ). Heb hem nu een tijdje en hij bevalt super. Ik heb hem wel een aantal maten groter dan mijn vorige cap ja. Knipoog

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 01:28

Echt een hele fijne cap!
2 maten? nou bij mij niet!
Ik kan alleen maar zeggen: Heerlijk die cap!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 09:29

Ik heb de cap ook sinds kort en ik heb dezelfde maat als bij mijn oude cap (HEEL oud).
Een maat groter pastte ook wel, maar omdat de voeringen meestal in de loop der tijd wat dunner worden heb ik deze maat meegenomen. Hij zit strak zonder echt te knellen ofzo.

Of de cap past ligt inderdaad (zoals gezegd) niet alleen aan de maat. Ook de vorm van de cap is van belang. Er zijn er genoeg die de Casco's dragen, maar bij mij zaten die dingen voor geen meter en de Kavalkade zat wel goed.