Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zelfs de lengtematen zijn te kort...
En anders nog maar eens een HH nemen en deze keer nog langer laten maken. 
Die ga ik eens ergens proberen te passen!
in omvangmaaikemuis schreef:Ha! Ik herken het probleem. Ik rij eigenlijk altijd in Eurostarbroeken. Je hebt van dit merk de maten 38, 40, 42 etc. Maar ook de maten 80, 84 en 88. Dit zijn dezelfde maten als de gewone confectiematen, maar met de verdubbelde maten zijn de pijpen extra lang.
maaikemuis schreef:Ha! Ik herken het probleem. Ik rij eigenlijk altijd in Eurostarbroeken. Je hebt van dit merk de maten 38, 40, 42 etc. Maar ook de maten 80, 84 en 88. Dit zijn dezelfde maten als de gewone confectiematen, maar met de verdubbelde maten zijn de pijpen extra lang.

Citaat:bromfiets: wij hebben dezelfde benen

poes schreef:Pfff klinkt ook alweer niet bemoedigend... Hoe groot ben je?
bromfiets: wij hebben dezelfde benen
Onthouden dus:horka en eurostar
, ik ben 1.88. Die binnenbeenlengte, is dat tot op de grond? Dan meet ik even! Maik79 schreef:Als je mij bedoeld, ik ben 1.88. Die binnenbeenlengte, is dat tot op de grond? Dan meet ik even!
kom ik op een lengte van 97 cm... (collega keek een beetje vreemd...)
5 cm boven mijn enkels is al een hele verbetering ten opzichte van 15+ cm... Op zoek naar Horka!
Ik heb het ook gemeten op kantoor
bromfiets schreef:Citaat:bromfiets: wij hebben dezelfde benen
Dan moeten we ff een schema maken wie ze wanneer mag gebruiken
Het schijn trouwens dat bepaalde endurance-rijbroeken ook lang vallen, maar ik kan ff niet meer op die namen komen... Heb ze ook nog niet kunnen passen.
Djilan schreef:bromfiets schreef:
Dan moeten we ff een schema maken wie ze wanneer mag gebruiken
Het schijn trouwens dat bepaalde endurance-rijbroeken ook lang vallen, maar ik kan ff niet meer op die namen komen... Heb ze ook nog niet kunnen passen.
De carouselrijbroeken. Die vallen inderdaad lang.