HELP HH cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vencedor
Berichten: 9353
Geregistreerd: 27-05-04

Re: HELP HH cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 22:13

Ik heb 2 foto's meegestuurd. Er staat ook Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw E-mail met bijlage zou je zeggen dat ze hem gezien hebben:+?

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Re: HELP HH cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 22:18

Dat ZOU je inderdaad zeggen. Alleen de KNHS kennende ZOU ik daar niet op rekenen Clown . Over het algemeen hebben ze daar korte neuzen Vork (ze kijken niet verder dan hun neus lang is). Ik zou nog eens terug mailen en vertellen dat dit antwoordt jou vraag dus niet beantwoordt heeft. Ik zou vragen of ze de foto wel hebben gezien en een uitspraak aan de hand van die foto willen geven of je met deze cap mag rijden.

ponys

Berichten: 100
Geregistreerd: 10-04-07

Re: HELP HH cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:21


vencedor
Berichten: 9353
Geregistreerd: 27-05-04

Re: HELP HH cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 14:15

I see Lachen. Ik had hem goedkoper Clown hahaha. Maar hij bevalt echt prima

imaudy
Berichten: 5081
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: HELP HH cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:09

randie schreef:
en hier het antwoord van de KNHS..
Geachte mevrouw Hoogesteger,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw E-mail met bijlage en met belangstelling hebben wij hiervan kennis genomen.

In antwoord hierop delen wij u mee, dat het reglement voorschrijft dat er een zwarte of donkerblauwe veiligheidscap/-helm met norm EN-1384 verplicht is tijdens dressuurwedstrijden.
U kunt zelf het beste beoordelen of de door u aangeschafte helm aan deze voorwaarden doet. Door ons wordt hierover een uitspraak gedaan n.a.v. een toegestuurde foto.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Me vriendelijke groeten,


Ik mis alleen de uitspraak?


Die laatste zin is echt vreemd. Ik denk dat er "geen uitspraak" moet staan ipv "een uitspraak".
Ik denk dat je er wel mee mag starten, hij lijkt redelijk zwart Haha!