Ik heb er twee dingen besteld. De ene zou niet op voorraad zijn. Kreeg ik een keurige e-mail over. Daarna heb ik ze gevraagd of ze het andere product dan al wel vast konden opsturen: geen reactie.
Nu, ongeveer een maand later, heb ik ze maar weer eens een e-mail gestuurd of ze al enig idee hebben wanneer de spullen WEL op voorraad zijn, weer geen reactie. Telefonisch zijn ze niet te bereiken (nu zo'n 10 keer geprobeerd)
Als ik dan op hun site kijk:
www.horsemopolitan.nl schreef:* WIJ HELPEN U GRAAG
Horsemopolitan heeft klanten service hoog in het vaandel staan, bij ons geldt nog echt De klant is koning!!
* E-MAIL BINNEN 2 UUR BEANTWOORD
Horsemopolitan streeft er na uw e-mail bericht aan ons binnen 2 uur te beantwoorden zodat u nooit lang op uw antwoord hoeft te wachten.
Dat zet mij dat toch aan 't denken...
Ik vrees dat het voor mij "eens, maar nooit weer" gaat worden bij dit bedrijf.