Ik heb bodywarmers die ik veel aanheb, puur omdat het afkleedt en praktisch is (sleutels, telefoon, snoepjes voor paard, alles past erin). Momenteel rij ik eronder in kolletjes die ik eigenlijk alleen maar in donkere kleuren heb omdat licht nogal besmettelijk is.
Oh ja ik ben zo n 1.63 m en heb maat 42.
Bodywarmers verhullen toch wel het meeste eigenlijk hoor.
Ik heb de bodywarmers van diverse merken. Ik pas het, bevalt het goed (of tot de helft van je billen als je zit, dat geeft het allerbeste verhullingseffect), dan koop ik het, ongeacht welk merk.
Denk erom dat je een goede (sport)beha draagt want een verkeerde beha waarin de boel nogal losjes kan meeschudden om het zo maar even te omschrijven, doet ook alweer wat zwaarder lijken.
Probeer er ook in de keuze van je rijbroek rekening mee te houden. Ik heb nu bv. ook een rijbroek met een ruitje erin waarvan het verticale streepje meer opvalt dan het horizontale streepje en dat laat ook alweer wat slanker lijken. Verder hogere model rijlaarzen, laten ook slanker lijken, tenzij je last hebt van dikke plofkuiten...
Verder...hijs je paard in spetterende en opvallende outfits, dat lijdt de kijker af van jouw outfit. Probeer een bijpassende kleur trui of rijbroek aan te trekken bij de outfit van je paard en dan lijkt het meteen een geheel.
En tenslotte...ga in de tussentijd werken aan je eigen 'ideeen' hierover want het zit inderdaad meer tussen je oren. Je bent lekker met je hobby en sport bezig en daar moet je dan ook mee bezig zijn en blijven en je bent niet bezig met het bezoek van een gala(diner)...leer wat meer schijt eraan te krijgen, dat werkt écht en je zit meteen beter in je velletje. Niet iedereen is nu eenmaal gezegend met een mooi strak lichaam...sjit happens!