Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:ze zaten bij mij iets te krap (vandaar oo stukje er bij laten zetten) en het uittrekken was ook altijd een ramp![]()
als er een rits in geplaatst word moet je van ongeveer 5 mm a 1cm verruiming uitgaan.
wat ik ook heerlijk vind dat ik gewoon even de rits na het rijden open kan doen om even te luchten.
Sizzy schreef:calice schreef:ze zaten bij mij iets te krap (vandaar oo stukje er bij laten zetten) en het uittrekken was ook altijd een ramp![]()
als er een rits in geplaatst word moet je van ongeveer 5 mm a 1cm verruiming uitgaan.
wat ik ook heerlijk vind dat ik gewoon even de rits na het rijden open kan doen om even te luchten.
En werd je laars er niet heel lelijk van? Ik vind het stiekem zo zondeen ben erg bang dat ze verpest worden...
Amigo_ schreef:Wat goedkoop allemaal..Ik wou toen ook ritsen in m`n laarzen hebben.. Bij een winkel wouden ze het wel doen maar dan kwam het niet ver genoeg voor mij ( kon de knik onderin niet goed maken.. Maar een mogelijkheid wat wel kon was dat ze naar de fabriek gingen en die zouden het dan doen.. en dan zou ik net zo`n rits krijgen als die in de Anky Petrie zit.. en dat zou dan 135 euro per laars gaan kosten