Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

wizewo schreef:De is ooit een topic over geweest... was een soort veiligheidsgordel aan je zadel, naar een luchtdingetje, dat opblies als je ervanaf viel(veiligheidsgordel doorbroken).
kimmietjuh schreef:Wow ziet er apart uit zeg. Nou ja als het helpt.
Toch zie ik mezelf er niet zo snel meerijden.
Huertecilla schreef:Gewéldig!!!
Naast barbies op hun little pony opblaaspoppen te paard![]()
. Huertecilla schreef:Faelivrin, jouw bewoording is een subjectief waardeoordeel.

gollempje schreef:ik weet niet of het wat is, volgens mij als je heel erg hard valt, scheurt het en loopt het leeg.
met of zonder lucht een opblaas
genoemd werd 

Faelivrin schreef:Jij ligt liever met een aantal gebroken ribben in het ziekenhuis.
s van de paardenwereld er wel veiligheid in zien.
. Mijn vraag is eigenlijk ontstaan doordat ik een paar maanden geleden mijn bovenarm heb gebroken, en toen pas merkte hoe lastig het is als je o.a. niet mag autorijden, en daardoor niet zelf naar je werk en naar je paard kunt. Ik weet dat je, net als bij andere sporten, altijd een bepaald risico hebt, maar als je dat kunt beperken....Caljen schreef:... mijn bovenarm heb gebroken, en toen pas merkte hoe lastig het is als je o.a. niet mag autorijden, en daardoor niet zelf naar je werk en naar je paard kunt.