Ik heb hem, ze liggen bij o.a. Bos ruitersport Scherpenzeel in de winkel. Had de broek daar eerst gepast. Valt gewoon zoals de maat opgeeft, broek heeft lange broekspijpen dus lijkt me minder geschikt voor mensen met korte beentjes. Mij bevalt ie tot nu toe nog prima. Ander meisje bij ons op stal heeft deze ook en is er ook nog steeds heel blij mee
Wat mij betreft een aanrader, helemaal voor die prijs
Is inderdaaad van Bos´s Fashion. Ikzelf heb normaal altijd 38 en paste deze gewoon, maar inderdaad bij een twijfel maatje zou ik voor het maatje groter gaan..
Silence
Ik heb de bruin/beige. Erg fijne broek Hij zit super lekker, alleen vind ik het jammer dat die van mij geen zakken heeft. Nu hebben ze hem ook met steekzakken volgens mij. Ik zou deze broek iig niet laten hangen, hij is zo goedkoop en die van mij ziet er nog steeds netjes uit. Wel moest ik een maat groter hebben dan mijn gewone broeken.
Ik heb dezelfde broek ook. vind hem lekker zitten, lekker warm! Maar hij word wel lelijk aan de binnenkant van mijn knieen. Erg jammer maar wat wil je met zo'n goedkoop broekkie?
Ik vind het trouwens duur bij die site!!! keek net naar de prijs..inverhouding met wat ik ervoor betaald heb is hij echt duur!
Ik heb er nieuw, in een ruitersportzaak MAAR 17.50 voor betaald! En het is echt dezelfde! Ik heb de zwart grijze.
Ik heb de zwart/grijze, heerlijke broek, rekt lekker maar alleen voor nu een beetje koud (katoen). Enige wat ik jammer vind is dat er geen zakje(s) inzitten, wel eentje aan de binnenkant maar dat is ook niet echt heel handig Ze vallen iig vrij lang, ik ben 1.71m met lange benen en hij zit mij qua lengte super.
Zou ik wel doen, ik heb toen mijn eigen maat besteld en die zit iets aan de krappe kant. Het gaat wel hoor, zeker nu ik weer wat afgevallen ben, maar een maatje groter kan geen kwaad