Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maar ik ben er zo blij mee.
Destijds heb ik ze gekocht onder het mom van 'ik groei nog, tegen de tijd dat ik ben uitgegroeid koop ik wel laarzen van betere kwaliteit'. Achteraf ben ik daar wel blij om want ik heb ze nu al tijden niet nodig gehad ivm geen paard om te rijden maar als ik wél een rijpaard had gehad dan had ik wel flink gebaalt van die dingen.. elmiran schreef:Ik wilde ze eerst ook kopen maar ze verkochten ze niet meer. De verkoopster zei dat ze voor die prijs laarzen wilde verkopen van goede kwaliteit, maar dat deze laarzen binnen een half jaar niet mooi meer waren (laarzen werden wit)
Dus nu heb ik de petrie standard, is maar iets duurder en heeft een hogere boog.

rommie schreef:Ik heb ze ook en moet zeggen dat ik er niet uitermate tevreden over benDestijds heb ik ze gekocht onder het mom van 'ik groei nog, tegen de tijd dat ik ben uitgegroeid koop ik wel laarzen van betere kwaliteit'. Achteraf ben ik daar wel blij om want ik heb ze nu al tijden niet nodig gehad ivm geen paard om te rijden maar als ik wél een rijpaard had gehad dan had ik wel flink gebaalt van die dingen..
Ik ben niet tevreden over mijn laarzen omdat ik vind dat ze veel te hard blijven (en ja, ze zijn echt echt écht goed ingelopen), lelijk worden en belabbert zitten... De hak is er ook een keer af gevallen, vraag me niet hoe maar hij lag zomaar naast mijn voet
Paps heeft hem er weer opgeplakt en hij zit nogsteeds, maar het is wel een minpuntje natuurlijk... citroentj schreef:Ik zou nog even wachten, er zal straks wel iemand reageren