Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oosterhoff schreef:Super modelletje en prima kwaliteit. ik rijd er al twee jaar dagelijks mee en ze zijn nog prima in orde.
kees1983 schreef:oosterhoff schreef:Super modelletje en prima kwaliteit. ik rijd er al twee jaar dagelijks mee en ze zijn nog prima in orde.
welk model heb je??
ik vind die olymp kalfsleder wel erg mooi...... ping ping kassa....
Urielle schreef:Ik heb er drie paar gehad, model weet ik niet, 600 Euro per paar ongeveer (misschien dat iemand dan weet om welk model het gaat?), en alledrie binnen een half jaar ingezakt tot regenlaarsje, ondanks spanners en netjes onderhouden. Voor mij nooit geen Cavallo meer.
CocoChanel schreef:Urielle schreef:Ik heb er drie paar gehad, model weet ik niet, 600 Euro per paar ongeveer (misschien dat iemand dan weet om welk model het gaat?), en alledrie binnen een half jaar ingezakt tot regenlaarsje, ondanks spanners en netjes onderhouden. Voor mij nooit geen Cavallo meer.
Ik had ook cavallo's en voor mij ook nóóit geen cavallo laarzen meer.
Ook helemaal ingezakt, was net plastic zo slap, óók netjes onderhouden ( had ook laarzenspanners, nu gebruik ik handdoeken bij mijn petrie's. Lijkt me beter om uitrekken te voorkomen. Ik poetste ze met schoenpoets ( zie site anky).
Urielle schreef:Ik heb er drie paar gehad, model weet ik niet, 600 Euro per paar ongeveer (misschien dat iemand dan weet om welk model het gaat?), en alledrie binnen een half jaar ingezakt tot regenlaarsje, ondanks spanners en netjes onderhouden. Voor mij nooit geen Cavallo meer.
), ben er echt super tevreden over,
. Vind ze veel fijner dan de petrie's die ik hier voor heb gehad.Rieja schreef:Ik heb een paar Cavallo's waar ik heel blij mee ben. Ze zijn van binnen van dun leer en van buiten wat steviger (dus het stuk wat aan je zadel ligt, daar is het leer dun en soepel). Oorspronkelijk zit er een leren zool onder, maar daar heb ik rubber onder laten zetten ivm glibberen.
Geen idee wat ze nieuw gekost hebben, heb ze via Marktplaats van iemand overgenomen.
Ik heb ook een paar Petrie Perfects, die heb ik al een jaar of 6 en die bevallen ook redelijk goed, die zijn alleen aan het begin erg stug.

kees1983 schreef:Urielle schreef:Ik heb er drie paar gehad, model weet ik niet, 600 Euro per paar ongeveer (misschien dat iemand dan weet om welk model het gaat?), en alledrie binnen een half jaar ingezakt tot regenlaarsje, ondanks spanners en netjes onderhouden. Voor mij nooit geen Cavallo meer.
welk ledersoort had je dan?
rund kalfs of dat kangaroo leer?
ik denk inderdaad dat kalfs dieper inzakt dan rund.
kees1983 schreef:denk wel trouwens dat ik er een spoortje op laat zetten.
lijkt me wel zo makkelijk.
PriscaZ schreef:kees1983 schreef:denk wel trouwens dat ik er een spoortje op laat zetten.
lijkt me wel zo makkelijk.
Er een spoortje op laat zetten? Net als op rubberen laarzen altijd zit? Dat zou ik zeker niet laten doen, zit je spoor zo raar hoog als je hem daarboven doet...
Urielle schreef:dat kalfs dieper inzakt dan rund.

hoe zijn de ervaringen met dit model?