Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TS had het over "niet al te veel geld"
. Die van de headsetwinkel had ik ook gezien, hier http://www.combai.nl/paardrij%20instructie.htm is een nog iets goedkopere, maar die ziet er wel erg simpeltjes uit. Maar misschien een prima set, wie weet.
prijze liggen nét iets boven mijn budget.. 
Reduson's Verola
hehe.. zulle ze nii intrappen denk ik ..
Citaat:portofoon heb ik.. dus das het punt niet.. nu moet ik eigenlijk nog een goede headset erbij hebben

Ik heb gewoon een walkie talkie gekocht en daar een oud walkmandopje aan gedaan. Werkt net zo goed. Alleen moet je er wel voor zorgen dat het dopje goed in je oor past en de walkie talkie goed in je zakje blijft zitten

De ene heeft de persoon met wie ik wil praten (ik oefen alleen mijn proefjes op die manier omdat vriendlief zich schaamt om hard door de bak te brullen) en de andere zit in mijn zak met een oortje eraan. Je kunt alleen niet terugpraten want dan moet je op een knopje drukken. Ik weet niet of je wel gewoon terug kunt praten met een headset?
een microfoon zou wel handig zijn, want ik wil het wel voor lessen gebruiken, en dan is het niet handig dat mijn instructeur iedere keer met dat ding moet gaan staan kloten, want dat werkt toch niet, en ja een oortje dan dat is niet het probleem.. ik denk dat ik deze week eens langs de kijkshop rij met de walkietalkies...