Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Perla schreef:dit topic is om dingen te koop aan te bieden
ik tem even dan zullen ze het voor je naar vraag maar raak verhuizen
Quarterh0rse schreef:pluisjes kan je weghalen met een scheermesje (zo doe ik het teminste)

GuessWhat schreef:Ik heb meerdere eurostar rijbroeken en heb hier nooit last van gehad. Laatst heb ik echter een nieuwe gekocht bij Divoza en deze heeft het wel, al naar een paar maanden. Ik heb hun nu om een reactie gevraagd, ben benieuwd! Is toch zonde van het geld...
Dan nog mag het niet gebeuren!
Wan schreef:ik heb er ook last van maar dan aan de voorkant op mijn knieën ongeveer. die vrouw van de winkel zei dat je ze ook binnenstebuiten moest wassen maar dat helpt niks

Dus ja het ligt gewoon aan Eurostar, met andere merken broeken heb ik er geen last van 
MISTRAL94 schreef:Ik had voorheen dus ook Mountainhorse, volgens Divoza zou het door die laarzen komen. Ik heb nu Petrie's en het wordt alleen maar ergerDus ja het ligt gewoon aan Eurostar, met andere merken broeken heb ik er geen last van
Ik ben dus wel bij Divoza geweest toen, zij wilden er niks aan doen! Eurostar is geen goedkoop merk (meer) en heeft bagger kwaliteit broeken!
Alytje schreef:Ik hoor meer mensen die hier last van hebben met een Eurostar broek. Ik heb zelf 2 Eurostar broeken en heb er geen last van.
Maar je hebt speciale pluizenmachientjes die de pluisjes er zeg maar af snijden dmv ronddraaiende mesjes. Die dingen kun je kopen bij de Blokker voor 5 euro ongeveer.

MISTRAL94 schreef:Leuk hoor zo'n pluizenmachine, het mag alleen niet gebeuren, broeken zijn verre van goedkoop![]()
mrblueeye: Nee heb geen contact gehad met de fabriek zelf! Laat je weten wat de uitslag is, als je ze te pakken kan krijgen?
LowLow schreef:maak de site engelstalig en druk op de knop about us en dan daaronder op het kopje impressarium, alle adres gegevens....

Bij mij is het meer tussen mn bovenbenen, waar je op het zadel zit laat maar zeggen..