Haardonuts, hoe te gebruiken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Haardonuts, hoe te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:15

Waaier blijft bij mij niet zitten, ik maak altijd een staart en doe dan de donut erom. dan maak ik 2 staarten en draai ik allebei die staarten om de donut, elastiekje en omanetje erom en het blijft prima zitten.


jemmen

Berichten: 49
Geregistreerd: 16-09-10
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:07

mdr schreef:
Ik heb heel lang haar en voor op wedstrijd doe ik het altijd in een dot, maar vaak komt het nogal gemakkelijk los, want als ik ga doorzitten dan begint die dot altijd te schokken en komt hij dus los. Ik moet dus iets hebben wat echt nauw aansluitend en mooi vast blijft zitten. Ik heb ondertussen zo gelijk twee latjes waar je je haar moet tussen doen, je haar opdraaien en dan klik je dat tegen je hoofd samen tot een rondje (tja, ik geef maar de uitleg, want weet niet hoe zoiets noemt). Werkt vrij goed, maar ik ben nog steeds op zoek naar iets beter.
Dus ik zag overlaatst zo een haardonut (zie afbeelding):

Afbeelding

Iets nieuws, dus ik dacht, dit moet ik uitproberen. Helaas wist de verkoopster mij niet te vertellen hoe dit ding werkte. Ik dacht dat ik het wel ging uitvissen en kocht het ding, maar ja, ik weet dus echt niet hoe je het moet doen (sorry, ben blond hé ;-) )

Dus hier mijn grote vraag: Weet iemand hoe zo'n ding werkt? En is het wel geschikt
Zoek eens op YouTube.Com (geen kraaltjes aaauuchhh.. En geen zwart netje bij blond haar Anky Yak....)

voor mensen met erg lang haar, want dat van mij komt toch wel halverwege mijn rug.

Dus ja graag tekst en uitleg (liefst met voorbeeldfoto's :o )

Alvast bedankt voor de hulp!

J

marletjj

Berichten: 653
Geregistreerd: 21-04-09
Woonplaats: Lathum

Re: Haardonuts, hoe te gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 07:19

Wij gebruiken ze altijd met voltige,
makkelijkste uitleg:
staart maken,donut er om heen,haar als een waaier over de donut heen doen,elastiekje erom heen,plukjes die eruithangen bij het elastiekje draai je om het elastiekje heen,en zet je met speldjes vast,haarlak eroverheen en klaar ;)

Jessica66098

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 15:33

Ziet er eng uit! ;)

Love youu. <3

susanne52
Berichten: 20
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:51

nou gwn een knoet maken en dan die haardonut erom heen....! ;)

cloudya

Berichten: 99
Geregistreerd: 06-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 00:24

Ipv een lage vlecht, kan je ook eerst een staart maken, daarvan 3 dunnere vlechtjes en die dan opvouwen, heb je meteen al een soort waaiervorm.
Zo doe ik mijn (knielengte) haar meestal als ik ga rijden.
Bij een donut, als je haar erg lang is kun je ook de pluk die over is vlechten en dan rond de knot draaien en vastzetten.

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated." - Mahatma Gandhi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lizzy99, Seventeen en 11 bezoekers