2 weken geleden al caps wezen kijken. En toen was ik er van overtuigd dat ik een Br of Equitheme wilde.
Ik moest vanmiddag voer halen en kwam langs een ruitersportzaak die ook pavo verkoopt. En daar dus even gestopt. Toch ook weer even bij de caps gaan kijken. En daar zag ik de Casco Mistral. Gepast en wat een heerlijk zittende cap. Vond hem erg fijn. Ik heb hem in het zwart besteld die hadden ze niet op voorraad en komt over twee weken binnen.
Maar ben toch wel benieuwd naar ervaringen.
Deze is het

) niet vervelend? Ze zien er zo touwachtig uit..
. We gebruiken de Mistrall voor in de dressuur en vaardigheid, en voor de marathon hebben we de Youngster Dynamite. Die vond ik al prettig zitten, maar nu we de Mistral ook hebben, vind ik deze nog veel fijner zitten.
) en kon er via internetshops niet meer aan komen. Wel via via een aantal gewone ruitershops gebeld maar natuurlijk lang niet alle winkels in Nederland gehad dus 't kan dat er ergens nog een ligt, maar dat zijn dan echt de laatsten.
Volgens mij is die wel heerlijk licht
(veel basebalcaps en petjes zijn mij dus ook te 'hoog'). Dit is de eerste cap die geen ruzie met m'n oren maakt.