Horka hipster vs HH lowrider

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Horka hipster vs HH lowrider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:05

Ik ben verslaafd van de hipster van Horka, ik wil niet meer anders. Maar ondertussen heb ik de lowrider van harry's horse op hun website gezien. Ik heb deze broek nog niet in de winkel zien hangen, iemand ervaring met deze broek?

Zou de tailleband/pasvorm hetzelfde zijn als de hipster van Horka?

Ik ben benieuwd of iemand de broek al gepast/in zijn bezit heeft.

maradhja

Re: Horka hipster vs HH lowrider

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:06

Hier eventjes een stipje!
Ik vind de hipster van horka ook helemaal geweldig!
Dus wil graag reacties horen van de HH broek!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:10

maradhja schreef:
Hier eventjes een stipje!
Ik vind de hipster van horka ook helemaal geweldig!
Dus wil graag reacties horen van de HH broek!

Ik ben er ook echt super blij mee! Ik heb nu een code 99 in de winter, das niet zo'n pyamastofje, daar kan ik heerlijk mijn thermobroek onder dragen. In de zomer zo'n pyamabroek achtige stof, maar dat stropt als ik daar die thermobroek onder doe. Wat ik alleen merk, is dat ze vrij snel vaal worden, terwijl ik ze nog geen jaar heb en ze niet veel was. Heb jij dat ook?

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:38

Jaa.. nou dat was nog niet zo erg,
wat ik wel heb gemerkt, is dat ze niet voor dagelijks gebruik zijn zeg maar, dan rijd ik ze echt snel kapot! Dus ik wil graag van de HH broek weten of deze wel voor meer daags gebruik is. ( niet dat ik 1 rijbroek de hele week aan heb) maar ik ben geen manege ruiter die zijn broek maar 1x per week draagt. Ik heb iedere dag een andere rijbroek aan, voor veel daags gebruik ben ik dan ook zeker te spreken over de euro star rijbroek. Maar de hipster zit ZO lekker! Dat verschil merk ik direct wanneer ik deze aantrek!
Hij is wel wat vaal geworden, maar ik had een leuke bruine kleur en het valt niet zo erg op gelukkig.

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 16:31

Heerlijke broek. Zit echt super!!

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 17:25

heej, ik wil graag even wat uitleggen over de hipster van Horka. ik verkoop ze zelf ook in mijn winkel en bij horka is het zo dat je zelf mag bepalen van welke stof je broek gemaakt is. de pyjama stof die jij bedoelt is gewone gebreide katoen, dat rij je indd vrij snel kapot. maar je kan ook diezelfde broek hebben in een betere katoen, dat word dus minder snel vaal en gaat minder snel kapot. dus je kunt in de ruitershop bij jou in de buurt deze broek in meerdere varianten laten bestellen ( zelfs lengte maten). je betaalt natuurlijk meer voor een duurdere stof maar zo kun je wel langer van je broek genieten. ik vind de lowrider van hh minder omdat die niet zo'n fijne brede tailleband heeft en dat heeft de hipster van hora weer wel waardoor die niet gaat omplooien als je zit. ( hoop dt mijn verhaal een beetje duidelijk is)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 17:26

Dj69 schreef:

Heb je er een foto van? Mn hoe de tailleband zit? En heb jij ook de horka hipster gehad? Voor vergelijk.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-10 17:28

waldoalpha schreef:
heej, ik wil graag even wat uitleggen over de hipster van Horka. ik verkoop ze zelf ook in mijn winkel en bij horka is het zo dat je zelf mag bepalen van welke stof je broek gemaakt is. de pyjama stof die jij bedoelt is gewone gebreide katoen, dat rij je indd vrij snel kapot. maar je kan ook diezelfde broek hebben in een betere katoen, dat word dus minder snel vaal en gaat minder snel kapot. dus je kunt in de ruitershop bij jou in de buurt deze broek in meerdere varianten laten bestellen ( zelfs lengte maten). je betaalt natuurlijk meer voor een duurdere stof maar zo kun je wel langer van je broek genieten. ik vind de lowrider van hh minder omdat die niet zo'n fijne brede tailleband heeft en dat heeft de hipster van hora weer wel waardoor die niet gaat omplooien als je zit. ( hoop dt mijn verhaal een beetje duidelijk is)

Oke! Dat wist ik niet! Nou moet ik zeggen dat mijn pyama-stof achtige broek zich beter houdt dan mijn code 99 broek. Terwijl die 99 steviger aanvoelt. Ze zijn overigens niet kapot, maar alleen snel vaal geworden na wassen. Welke stof (code) adviseer jij?

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 13:04

ShadowFax schreef:
Dj69 schreef:

Heb je er een foto van? Mn hoe de tailleband zit? En heb jij ook de horka hipster gehad? Voor vergelijk.

nee heb er helaas geen foto van. De tailleband zit super.is een brede tailleband. Ik heb de horka hipster.Een bruine.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 14:11

Dj69 schreef:
nee heb er helaas geen foto van. De tailleband zit super.is een brede tailleband. Ik heb de horka hipster.Een bruine.

Zitten ze ook even laag? De tailleband bedoel ik dan. En hoe blijft de hh qua kwaliteit? En heb je dezelfde maat genomen als de hipster?

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:16

als je een ruit of een streep erin wilt kun je code 25 vragen. de code 35 is ook een hele fijne code.

An1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:24

welke winkel verkoopt horka hipster? ik weet dat het online te bestellen is maar wil graag passen in de winkel!

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 00:25

waldoalpha schreef:
als je een ruit of een streep erin wilt kun je code 25 vragen. de code 35 is ook een hele fijne code.

http://horka.nl/index.asp?strPagetype=s ... Dparent=21

Ik heb net de folder bekeken en op pagina 17 staat een overzicht van de codes. Ik zie dat alleen de atlanta en de star in code 25 verkrijgbaar zijn en dat de atlanta, sprinter en cadera in code 35. Klopt dit dan?

De hipster alleen code 12, 14, 15 en 18.

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 12:43

je hebt helemaal gelijk! sorry,ik had niet goed opgelet. dan kun je het beste de code 18 nemen. dan kost de broek 69,95 maar heb je wel een betere kwaliteit.