Ook slechte ervaring met kiesdejuistesportbh.nl??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kolka

Ook slechte ervaring met kiesdejuistesportbh.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-09 18:35

Hallo,

Ik was even benieuwd naar of er meer mensen zijn met een slechte ervaring bij kiesdejuistesportbh.nl van Anita van Elmpt. Ik heb daar ongeveer 4 maanden geleden 2 BH's besteld per post. Deze bleken niet te passen. Omgeruild voor grotere maat en nogmaals omgeruild voor grotere maat. Het duurde af en toe erg lang voordat ik de BH's toegestuurd kreeg en uiteindelijk bleef het niet goed passen aan de bovenkant of zijkant. Ik moest van Anita maar langskomen.

Omdat mijn paard inmiddels kanker (melanoom) bleek te hebben die vervolgend kwaadaardige cellen in zich had en er nog meer ontdekt werden val ik met haar van de ene behandeling in de andere in een poging om haar leven te redden en kan ik naast mijn drukke schema van werk, opleiding en familie niet zomaar even naar Almere toe waar de zaak van Anita zit. Ik heb haar dit gemeld en mijn geld terug gevraagd omdat de BH's niet passen, conform haar eigen voorwaarden op de website:
* Toch een maatje groter of kleiner. Ruilen kan net zo lang tot je tevreden bent, steeds gratis verzending
* Toch niet gelukt. Geld terug

Dit weigert ze te doen. Ze reageert niet meer op mijn e-mails en heeft gewoon 130 euro van mij gehouden zonder er dus uiteindelijk iets voor te leveren. Het vervelende is dat haar webwinkel ook geen keurmerk heeft of is aangesloten bij een belangenorganisatie, dus ik kan nergens naar toe met mijn klachten. Misschien hebben meer mensen slechte ervaringen en kunnen we dan gezamelijk proberen actie te ondernemen. Ik hoor het graag.

amanda2

Re: Ook slechte ervaring met kiesdejuistesportbh.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 18:42

Hoewel ik via haar n fijne sportbh heb gekocht had dat toch wat voeten in de aarde; ik had per mail heen en weer wat vragen en merkte dat degene die antwoordde (Anita zelf?) steeds kribbiger ging antwoorden. Uiteindelijk had ik nog n vraag over mn gekochte bh en kreeg daar ook n heel bits antwoord op. Dus wel n goede aankoop maar vond de service vriendelijker mogen :)

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 18:52

Niet echt een hele slechte ervaring, maar wel slecht genoeg om er klaar mee te zijn.

Maanden geleden wat besteld, ging allemaal goed. Al deed de beha bij lange na niet het beloofde van de site. Paar weken geleden toch weer eentje besteld. Ander model, dacht kan aan het model gelegen hebben. Ook hier niet tevreden over.

Teruggestuurd en over en weer mailtjes over geld terug. In de eerste instantie zei ze je hebt de verkeerde maat. Nou wist ik 100% zeker dat het daar niet aan lag dus ik wilde gewoon mn geld terug. Ze was absoluut niet aardig en zoals Amanda ook al aangaf: de mailtjes werden steeds onaardiger.

Ik heb wel mn geld terug gekregen, maar ik bestel er echt nooit meer iets. Anita is gewoon echt niet aardig via de mail als je 'klachten' hebt.

Balen Kolka dat je je geld niet terug krijgt. Behoorlijk stijlloos!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 22:09

Ik heb juist hele goede service gehad, naar mijn idee. Twee beha's gekocht, waarvan één paste, dus die andere heb ik teruggestuurd. Ik kreeg even later nog een mail met de vraag of de beha beviel. Niets over te klagen!
Wel balen van jouw ervaring Kolka!

Kolka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 13:42

Dat had ik nou ook.

Ten eerste klopte het advies niet. Daardoor moest er heel wat heen en weer verzonden worden.
De BH's gaven inderdaad ook niet de steun die op de website beloofd werd.
En de toon van de mails werd naar mij inderdaad ook steeds onvriendelijker op het onbeschofte af en nu wordt er al twee maanden lang niet meer op mijn mails gereageerd.

Dit was de laatste keer dat ik via een site heb besteld die niet aagesloten is bij een keurmerk. Ik ben 130 euro kwijt aan kiesdejuistsportbh zonder dat ze er iets voor hebben geleverd :( Er zijn in Nederland gelukkig genoeg alternatieven. Ik heb nu een Enell Bh (NL100) gekocht via een erkende webwinkel. Zeer snelle en duidelijke service en een goedkopere sportbh die echt steun geeft!! Voor mij een wrange eind goed al goed, dus

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 20:05

ik ben ook totaal niet over hen te spreken; zie mijn topic [LZP] wie nog meer slechte ervaringen heb met kiesdejuistesportbh?
ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de consumentenbond als ze je het geld niet teruggeven
het is gewoon te belachelijk
die hele kiesdejuistesportbh is een flop
tips voor diegene die een grote cupmaat nodig hebben en een goede bh; bravissimo in engeland; super service en mooie bhs voor weing geld
sterker nog; ook een aantal dezelfde bhs als kiesdejuistesportbh heeft alleen dan wel de helft goedkoper
dit is de site https://www.bravissimo.com/mybravissimo ... fault.aspx

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 20:58

@kolka, bij welke webwinkel heb je het nu gekocht?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 11:48

kiesdejuistesportbh.nl

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 12:22

Ik bedoel haar nieuwe :)

Kolka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 21:03

Jeetje, ik had het ergens genoteerd en kan het toch niet meer vinden bij welke winkel :o Heb nog even gegoogelt, maar zie het ook niet meer op het web. In ieder geval lijkt de zaak waar tamaramt heeft gekocht (zie haar topic op bokt "wie nog meer slechte ervaringen heb met kiesdejuistesportbh") n.l. Bravissimo me zeker een aanrader, alleen al omdat ze de helft goedkoper zijn als kiesdejuistesportbh.

sophie999

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:06

Ook ik ben de dupe van mevrouw Anita van Elmpt. Ook bij mij zegt zij dat de retourzending niet bij haar is aangekomen. Zij zegt zelf dat 0,0001% van alle post zoekraakt. Een zeer kleine hoeveelheid en des te merkwaardiger dat dan steeds bij haar gebeurd. Hier niks bestellen!! Het is haar intentie mensen te lokken met haar voordelige retourbeleid; echter in de praktijk valt dit anders uit.

Mail mij als ook u wil dat deze mevrouw gestopt wordt in haar fraudelente handelen. Met meerdere mensen staan wij erg sterk om een zaak tegen haar beginnen – welke ik inmiddels aan het opstarten ben. Of doe in ieder geval aangifte bij de politie. Dit kan online. Na drie aangiften gaat de politie een onderzoek tegen haar starten, dus dit is zeker de moeite waard.