Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
utopie schreef:Ik heb nu alweer enkele jaren mijn petrie laarzen. Echter als ik nu weer nieuwe laarzen zou kopen, zouden het zeker geen petrie's zijn! Na een jaar had ik de hak al losliggen en hier deed de petriefabriek niets mee. Verder heb ik veel problemen gehad met de binnenvoering. Ik heb mijn voeten door deze laarzen helemaal vol blaren en echte wonden gehad. Nee, de laarzen ben ik erg ontevreden over.
Lotte1990 schreef:Ik ben eigenlijk wel tevreden over mn petrie's.. Heb ze nu een half jaar denk ik. Eerst vond ik ze ook erg stijf en hard en liep ik me ook de blaren op mn poten.. Maar ik heb ze nu een paar keer aan de binnenkant met olie ingesmeerd en dat scheelt echt een heleboel. Ik kan er nu moeiteloos een dag op lopen
Heel soms heb ik nog een hakblaar op mn linker voet, maar dat ligt meer aan mijn voet (links is iets kleiner, dus schuift meer in de laars..) dan aan de laars.
Ze zijn ook mooi ingezakt en ik vind toch dat ik nog zat dressuurboog heb..
Maar echt voor iedereen die niet kan lopen met zn petries: olie ze een keer van binnen!
utopie schreef:Ik heb nu alweer enkele jaren mijn petrie laarzen. Echter als ik nu weer nieuwe laarzen zou kopen, zouden het zeker geen petrie's zijn! Na een jaar had ik de hak al losliggen en hier deed de petriefabriek niets mee. Verder heb ik veel problemen gehad met de binnenvoering. Ik heb mijn voeten door deze laarzen helemaal vol blaren en echte wonden gehad. Nee, de laarzen ben ik erg ontevreden over.