Fijne,stevige sportbeha?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Fijne,stevige sportbeha?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:51

Mijn huidige sportbeha is eigenlijk wel aan vervanging toe.
Dus,ik was wel benieuwd welke sportbeha onder de vrouwelijke bokkers populair is.
Ik vind het belangrijk dat hij écht goed steun geeft,fijn zit,ademt, en niet te "dunne"stof heeft in de cups,omdat ik ook weleens alleen een hemdje eroverheen draag zomers. En dan wil je niet dat er eh,iets uitsteekt zeg maar :D

brand los zou ik zeggen,en vertel ook waarom je die beha prettig vind.
er is zoveel te koop,ik wil echt een fijne beha,ben ook bereid daarvoor te betalen.

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:53

Ik vind de shock absorbers echt super fijn!!
Afbeelding
Ik haal ze hier altijd bij de Tell Star (sportzaak) maar ze hebben ze vast ook wel in andere sportzaken!

Anoniem

Re: Fijne,stevige sportbeha?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:55

die heb ik inderdaad ooit gehad ja.paste toen niet meer.
enige nadeel dat ik had,was dat de onderrand(onder je borsten zal ik maar zeggen)bij mij wat "dubbel"ging..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:55

Oeh, ik blijf dit even volgen. Ik heb altijd pijn in mijn nek, kan me slecht bewegen, en mijn instuctrice raadde mij aan om een goede sport bh te kopen. Ik heb echter een 80E cup, en daardoor nogal moeite om een goede bh te vinden, eentje die niet zo zacht is dat alles om mijn oren wappert.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:57

Ik heb bijna dezelfde maat(wisselt nogaleens),en inderdaad..steun is reuze belangrijk.
Maar ik zie ook wel van die dunne fladdertjes,waar de boel zo "doorheen steekt"zeg maar.

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:57

Hmm.. ik heb nu 2 shock absorbers en bij allebei heb ik daar geen last van (misschien omdat dit nieuwe modellen zijn ofzo?) en ik heb zeg maar flink wat shock wat ge-absorbed moet worden (whaha :o ) dus dan had ik er denk ik ook wel last van gehad!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:58

Ik volg dit ook even, ik heb die van mij volgens mij bij de Livera vandaan, zal het merkje nog even bekijken straks. :)

SimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:58

Ik zweer ook bij de schock absorber!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:59

De shock absorber die hierboven getipt is,is kennelijk een nieuwer model. Ziet er fijn uit...maar dan lees ik weer, "dat de naden zichtbaar zijn als je een shirtje aanhebt".

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:59

Sodeletuut schreef:
Ik volg dit ook even, ik heb die van mij volgens mij bij de Livera vandaan, zal het merkje nog even bekijken straks. :)

Mijn ervaringen met de sport BH's van de Livera zijn niet zo geweldig, ik vind ze zelf vind minder steun geven (ze zijn meestal ook een stuk dunner qua stof en voelen daar door denk ik ook een stuk minder stevig).

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:02

Anoniem schreef:
De shock absorber die hierboven getipt is,is kennelijk een nieuwer model. Ziet er fijn uit...maar dan lees ik weer, "dat de naden zichtbaar zijn als je een shirtje aanhebt".

Ik vind dat wel meevallen, heb er zelf ook vaak een shirtje over aan. Misschien dat als je een heel strak shirt aanhebt je wel een beetje naad ziet, maar met een gewoon katoenen shirtje die toch redelijk strak valt zie je geen naden hoor!

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:02

Anoniem schreef:

Jah die LETS in een link heeft gezet, heb ik ook en daar zie je idd de naden als je een strak shirtje aan hebt, maar ik heb ook een ander model (met een blauw/paarse rand) en die heeft dat weer niet!

En daarbij.. ik heb liever een goede/fijne sportBH met wat naadjes die je door je shirtje kan zien, dan een flut BH die je dan misschien niet goed ziet door een shirt... Tis maar net wat je wil ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:10

naden maken me weinig uit.
ik heb nu een vrij dunne beha,en daar zie je al snel iets anders doorheen,hahaha. :x

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:14

Ik heb cupmaat E75.
De enige sportbh die goed zit bij mij is die van Triumph.
De hele boel wordt wel flink platgedrukt, maar ik heb dan in elk geval geen last van gezwabber. Ook heb ik nooit last van striemen door de schouderbanden, die zijn lekker breed.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:21

Ik heb zelf cupmaat 70d en de enige waar ik echt fijn mee kan rijden is de Triumph tri action workout N.
Ik heb zelf onderstaande, maar er zijn meer versies, waar ik geen ervaring mee heb.
Afbeelding

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:25

Ik ga dit topic ook even volgen. Zelf heb ik altijd de shock absorber en dan een cupmaat groter dan normaal. Normaal heb ik 70 of 75D en voor de sport BH neem ik altijd 70 E of 75 E. Iets meer stof en dan zit het net iets beter. Het is ook wisselend per model merk ik wel. Deze draag ik trouwens ook tijdens het hardlopen en tijdens b-kick. Een goede sport BH is heel belangrijk voor je rug, nek en natuurlijk als ondersteuning. Ik vind dat geklots bij dames met vollere borsten ook geen gezicht tijdens het paardrijden of andere sporten.

Nynke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:16

Norton schreef:
Ik ga dit topic ook even volgen. Zelf heb ik altijd de shock absorber en dan een cupmaat groter dan normaal. Normaal heb ik 70 of 75D en voor de sport BH neem ik altijd 70 E of 75 E. Iets meer stof en dan zit het net iets beter. Het is ook wisselend per model merk ik wel. Deze draag ik trouwens ook tijdens het hardlopen en tijdens b-kick. Een goede sport BH is heel belangrijk voor je rug, nek en natuurlijk als ondersteuning. Ik vind dat geklots bij dames met vollere borsten ook geen gezicht tijdens het paardrijden of andere sporten.

Een maat groter dan normaal kopen is wel zo slim heb ik gemerkt :P Ik heb toen ik begon met paardrijden vorig jaar voor het eerst een sport-bh gekocht, een Shock absorber (level 4, weet verder niet precies welke). Ik vond dat ding al zo strak zitten, maar ik dacht dat het zo hoorde! 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:38

okee,misschien dat de mijne dus daardoor toen omkrulde bij de onderrand. Hij was exact op maat,maar ik vond hem dus niet al te prettig zitten.
tot nu toe klinkt de shock absorber wel als een fijne..

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:43

Maar als 'ie niet strak zit, is het effect toch ook weg? Dan kan je net zo goed een gewone BH aantrekken..
Ok, je moet wel kunnen ademhalen, maar volgens mij is het toch echt de bedoeling dat de hele boel in bedwang wordt gehouden.

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:46

Kijk dit is nog eens een interesant topic ;)

Op dit moment heb ik de sport BH van de hema, ook best fijn en voor de winter goede ondersteuning. Voor de zomermaanden waar je toch minder dikke kleding aanhebt zal een dikkere stevigere BH wel fijn zijn. Die Shock Absorbers zien er fijn uit. Wat een super naam trouwens he :D

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:46

ik heb ook de tri action van triumph
een 70d, terwijl ik normaal een 70b/c heb
alles wordt welplatgedrukt, maar geen gezwabber meer ;)
ik heb trouwens gister een heavysport van de hema gekocht, maar dat ik wel vrij dunne stof, denk dat het voor mijn cupmaat nog gaat, maar niet wanneer je wat groter bedeelt bent :P

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:00

ik ga altijd naar de lingerie winkel en laat me daar opmeten en adviseren. want niet elke sportbh is geschikt voor elk lichaam natuurlijk. nou ben ik niet zo rijkelijk bedeeld als e-ers boven me maar heb nog wel te veel "speling" zonder sport bh. maar een goed advies van een prof is wel zo handig.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:08

De triumph heb ik ook gehad maar vond ik een drama.

Heb nu sinds een tijdje een sportbeha van de Intersport.
Een zwarte van Nike. Moet eerlijk zeggen, heerlijke bh. Vast rug met nog eens een bandje die je dicht moet haken.
Ziet er niets van, hangt niets uit (heb 80D dus dat is wel prettig) en er wordt niets geplet. Mooie stevige stof.

skessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:12

bij mij zakken de schouderbandjes af van de shockabsorber :(

ik zweer bij de degelijkste sportbeha's van de Hema.