Rijlaarzen van Lipica. Ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Irene11_

Rijlaarzen van Lipica. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 15:30

Hee :wave: ,

Ik wil (waarschijnlijk) binnekort rijlaarzen gaan kopen. Heeft iemand ervaringen met rijlaarzen van Lipica?
Ik heb wel een aantal eisen :Y) :
- Rundleder
- Rits aan de achterkant
- Zwart
- Sportief maar elegant model
- Geen veters
- Niet boven de €250,00 (het liefst)

Ik weet dat er een Lipica topic is, maar daar zitten vooral veel mensen in die alleen maar goede ervaringen ermee hebben. Ik zou ook graag andere meningen horen ;)

Groetjes van Irene

Ierseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:08

Misschien dat je dan even tussen alle andere meningen moet kijken. Voor zover ik kan zien is iedereen vrij tevreden over de lipica laars.

Mizoan

Re: Rijlaarzen van Lipica. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:10

Even de zoekfunctie gebruiken en je zult een hoop positieve berichten vinden over lipica

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 19:28

Niemand verder?

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:30

Ik heb ze zelf ook, al 3 jaar. Aan de binnenkant beginnen ze te slijten, maar wat wil je dan ook. Ik ben er zeer tevreden over, geen pijn gehad met inlopen. Ik heb 1 keer de hakken laten vervangen, verder niks. Dus ik vind het zeer prettig laarzen voor een prettige prijs :)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:39

ik kan je ook niets anders vertellen dan dat ik er eigenlijk heel tevreden over ben.
ik heb de standaard dressuurlaarsen dus ik kan je niets vertellen over de rits.
ik denk dat ik ze al zo'n 10 jaar heb en ze zijn eigenlijk nog goed , al moet ik er wel bij vertellen dat ik ze de laatste tijd niet zo veel meer gebruik omdat mijn paard op een boerderij staat en de zolen van leer zijn en ik te lui ben om steeds van schoeisel te verwissellen, dus ik heb al zo'n 3 jaar er van die mauntenhorslaarsen bij.
ik heb er in de tijd volgens mij 250 gulden voor betaald en ik verwacht niet dat ze nu opeens 250 euro zijn, wat ze wel kosten weet ik niet.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:56

In het Lipica-topic staan ook negatieve reacties.

Ik heb zelf ook Lipica's, met rits, veters, extra hoge dressuurboog met mijn initialen. Ik heb ze nu ongeveer 1.5 jaar en rijd er elke dag mee, ik heb 1 rits moeten vervangen wegens lomp gebruik van mezelf. :Y)
Ik moet toegeven dat ik ze bijna nooit poets, maar ze zien er nog steeds heel mooi uit!
Ik heb er 180 euro voor betaald.
Ik ben er zeer tevreden over!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 20:34

Dank jullie.
Ga even het Lipica topic doorspitten O:)