Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
DuoPenotti schreef:Wind?
Dat die de camera (of ja gsm) deed schudden?
DuoPenotti schreef:Een stofje op de lens en hij daarom niet goed kon scherpstellen?
hesterve schreef:Zijn er hier mensen met een pivo red die ook de horse modus niet meer hebben? Het rondje met het paardenhoofd is er niet . Alleen een rondje met alleen een hoofd en een rondje met een heel lijf. De pivo play app( nieuwste versie ) wordt gebruikt. Als die telefoon met een pivo zilver connect komt dat paardenhoofd er wel bij te staan. Maar de pivo red is al heel ruime tijd in gebruik geweest met paardrijden naar alle tevredenheid, tijdje niet gebruikt ivm blessure paard en nu werkt het niet. Wie weet wat er aan de hand is of weet een oplossing?
hesterve schreef:Zijn er hier mensen met een pivo red die ook de horse modus niet meer hebben? Het rondje met het paardenhoofd is er niet . Alleen een rondje met alleen een hoofd en een rondje met een heel lijf. De pivo play app( nieuwste versie ) wordt gebruikt. Als die telefoon met een pivo zilver connect komt dat paardenhoofd er wel bij te staan. Maar de pivo red is al heel ruime tijd in gebruik geweest met paardrijden naar alle tevredenheid, tijdje niet gebruikt ivm blessure paard en nu werkt het niet. Wie weet wat er aan de hand is of weet een oplossing?
DuoPenotti schreef:Dat ziet er echt goed uit
Ik heb mijzelf vanmorgen gefilmd
Maar hij is zelfs aan het nee schudden met mij vol in beeld.
Draait weg en filmt meer de wei of het huis.
Dan rij ik in beeld pakt hij me mee, weer veel nee geschud ondanks dat ik in beeld ben en hup er weer uit...
Ik rij alleen, geen paarden in de wei.
Bak is 20x 60 maar ik reed op een 20x40 stuk en had pivo daar 5 meter buiten staan in het midden
martinev schreef:hesterve schreef:Zijn er hier mensen met een pivo red die ook de horse modus niet meer hebben? Het rondje met het paardenhoofd is er niet . Alleen een rondje met alleen een hoofd en een rondje met een heel lijf. De pivo play app( nieuwste versie ) wordt gebruikt. Als die telefoon met een pivo zilver connect komt dat paardenhoofd er wel bij te staan. Maar de pivo red is al heel ruime tijd in gebruik geweest met paardrijden naar alle tevredenheid, tijdje niet gebruikt ivm blessure paard en nu werkt het niet. Wie weet wat er aan de hand is of weet een oplossing?
Wat gek! Ik kan je niet helpen denk ik, heb een pivo silver en heb het probleem (nog) niet, maar zou het kunnen zijn dat je nu dan dus inderdaad een abonnement moet nemen voor de horsemodus? Ik las daar een tijdje terug iets over in dit topic. Helpt het ook niet om een andere app te gebruiken? Voor zover ik weet zijn er in ieder geval twee die je kunt gebruiken.
Ik heb vanmorgen mijn 'dressuurpaard' maar weer eens een springzadel opgedaan en een rondje gesprongen. Natuurlijk met de pivo erbij, was heel benieuwd hoe hij dit zou volgen, nou, helemaal prima dus! Het filmpje is in het echt een stuk scherper, YouTube laat de kwaliteit flink achteruit gaan.
[ Video ]
martinev schreef:Ik heb vanmorgen mijn 'dressuurpaard' maar weer eens een springzadel opgedaan en een rondje gesprongen. Natuurlijk met de pivo erbij, was heel benieuwd hoe hij dit zou volgen, nou, helemaal prima dus! Het filmpje is in het echt een stuk scherper, YouTube laat de kwaliteit flink achteruit gaan.
[ Video ]