Decathlon Rijspullen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
P_AndUnicorn

Berichten: 32
Geregistreerd: 21-03-16
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:29

tamary schreef:
Dayanaera schreef:
Kreeg vandaag de folder binnen. De kipwarm broek staat erin voor E39,99

Weet niet of dat de normale prijs is? Tip van de dag :))

Dat zijn wel enkel de kindermaten. Volwassenen maten zijn gewoon 49,99


Jammer zeg ! Nou dan ga ik gewoon proberen te proppen en buik in houden! :D
De chaps die ik bij ze heb gekocht zijn trouwens ook kindermaten maar zitten gewoon goed dus wie weet de broek ook :P

FleurSandro

Berichten: 1814
Geregistreerd: 06-10-12

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 00:49

Toen ik begin met paardrijden ook alles bij de decarhlon gehaald! Tussendoor vond ik decathlon helemaal niks die paar dingen die ik toen kocht waren heel snel stuk... Maar sinds een paar maanden weer helemaal fan! Een prachtige bruin leren halster, beugelriemen en platic beugels, broek, handschoenen. Vorig jaar stalschoenen gekocht zien er ook nog prima uit en zijn warm genorg in de winter! Ik vind het prima kwaliteit! Ik vind het vooral fijn dat zowel het leren halster als de beugelriemen zijn verstevigd met nylon! Zo blijft het leer heel mooi stevig en wordt het niet na een tijd helemaal slap en de beugelriemen rekken daardoor ook niet uit dus heb je niet na verloop van tijd last van dat je linkerbeugelriem langer is dan de rechter!

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 07:58

Stom van die maten, staat er niet bij in de folder

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 08:48

Ik vind die broeken vreselijk :} Kan er niet tegen dat ik zo in mijn zadel plak. Bovendien piep ik ook nog eens als ik met die broek rijd :+

darkadia

Berichten: 5270
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 09:16

Dayanaera schreef:
Stom van die maten, staat er niet bij in de folder


Staat er wel bij, alleen in kleine lettertjes zoals met veel folders en winkels altijd het geval is. Als het een afprijzing is staat ook altijd de oude prijs erbij met een streep erdoor zover ik weet. Dat was in ieder geval wel altijd zo.

winnielove

Berichten: 386
Geregistreerd: 01-07-16
Woonplaats: ergens in Nederland :)

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 09:29

ik heb veel spullen van decathlon en ze zijn me altijd nog goed bevallen!!
bijvoorbeeld een rijbroek van 10 euro die ik al 3 jaar heb en hij is nog prima
de cap die hier al eerder is genoemd heb ik ook, zit heel lekker!!
t-shirts zijn ook fijn
en ik heb er trwns ook nog jodphurs van die zijn ook erg fijn vind ik!!

Nannetje7
Berichten: 73
Geregistreerd: 19-05-16

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 10:28

van de skiafdeling heb ik ook een softshell jas, die heb ik met rijden erg veel aan. En de thermokleding is voor de winter ook fijn. De sokken blijven ook vrij lang goed en zijn niet duur. Altijd als ik in de buurt kom van een decathlon wil ik even naar binnen om te neuzen.

BulletjeBeer

Berichten: 280
Geregistreerd: 25-08-16
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 14:49

Zo goed als al mijn spullen komen bij Decathlon (uit Frankrijk) vandaan. Super tevreden mee! Prima warme jassen, goede spullen om tuig en leren laarzen te verzorgen. Mijn cap gaat ook alweer een tijdje mee.

keeyzie

Berichten: 5721
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:22

Toen de Decathlon nog niet bekend was hier in Nederland kocht ik veel in Frankrijk.
Moest zelfs voor vriendinnen vaak spullen meenemen. Nu ze in Nederland zijn kom ik er geregeld.
Vooral de plastic jophurs zijn erg fijn voor het zwemmen e.d.

Racheeel94

Berichten: 32
Geregistreerd: 11-12-16
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 11:51

Ik heb er wedstrijd kleding gekocht prima tevreden en sommige dingen zijn echt wel iets goedkoper!

MoppieFilou

Berichten: 4960
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 18:56

Ik heb al mijn spullen van de decathlon en ben er heel tevreden over. Veilig is het normaal ook wel want onveilige producten mogen zelfs niet worden verkocht. Ik koop bv. liever af en toe een nieuwe rijbroek of mss een paar tegelijk om af te wisselen dan eentje die uit een speciaalzaak komt, heel duur is en waar je dan vijf jaar mee moet doen om aan hetzelfde bedrag te komen. Dus ik wel voor de spullen van de Decathlon.

hwn
Berichten: 4789
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 19:22

Ben zeer tevreden over hun anatomische singels, heb al vanalles geprobeerd, en hiermee blijft het zadel het best op zijn plaats (met de meeste singels schoof het naar voor).

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 19:22

Ik ga ook geregeld naar de decathlon. Ben erg tevreden van hun halsters, kousen, kleding, dekens.en vooral van hun broeken. Heb wel een minpuntje over de hoofdstellen. Bij de eerste keer dat ik die omhad bij mijn paardje is die geknapt. Niet erg veilig als je op wandeling bent :n gavdaar trouwens voor meerdere sporten :D als ik naar die winkel ga ben ik ruil 2u kwijt.

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 19:23

HiFive5 schreef:
Ik ga ook geregeld naar de decathlon. Ben erg tevreden van hun halsters, kousen, kleding, dekens.en vooral van hun broeken. Heb wel een minpuntje over de hoofdstellen. Bij de eerste keer dat ik die omhad bij mijn paardje is die geknapt. Niet erg veilig als je op wandeling bent :n gavdaar trouwens voor meerdere sporten :D als ik naar die winkel ga ben ik ruil 2u kwijt.

Ik ben dan weer super tevreden over mijn hoofdstel. Even mee teruggaan naar de winkel, misschien kunnen ze je daarmee wel gewoon helpen :)

roosjenat

Berichten: 1497
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 19:33

Laurievc schreef:
HiFive5 schreef:
Ik ga ook geregeld naar de decathlon. Ben erg tevreden van hun halsters, kousen, kleding, dekens.en vooral van hun broeken. Heb wel een minpuntje over de hoofdstellen. Bij de eerste keer dat ik die omhad bij mijn paardje is die geknapt. Niet erg veilig als je op wandeling bent :n gavdaar trouwens voor meerdere sporten :D als ik naar die winkel ga ben ik ruil 2u kwijt.

Ik ben dan weer super tevreden over mijn hoofdstel. Even mee teruggaan naar de winkel, misschien kunnen ze je daarmee wel gewoon helpen :)


Hetzelfde hier , ik heb mijn hoofdstel nu 1 jaar en gebruik hem bijna elke dag en is niks mis mee.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:02

Is ondertussen alweer vijf jaar geleden :-) heb nu hoofdstellen van br waar ik zeer tevreden over ben :j

Poekkie

Berichten: 7365
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 21:12

Ik heb van de decathlon:
-rijbroeken: prijsklasse ~ 60-80 euro, houden het al drie jaar prima uit.
-bodyprotector: heb ik nu 1,5 jaar, supperhappy mee! Zit veel beter dan de vorige van een echte ruitersportzaak en maar ~60 euro.
- chaps/Jodpuhrs:idem als de bodyprotector
- tok: zit goed, goede verluchting :)
- zweep/handschoenen: zelfde kwaliteit als bij onze ruiterwinkel
- jasjes/cardio-zomerblousjes/running light van andere afdelingen: +:)+

kortom: superhappy met decathlonspullen! Wel een kanttekening: ik rijd 3x per week en koop dus ook alleen maar de spullen voor intensief gebruik.

Peetje99

Berichten: 93
Geregistreerd: 24-12-16

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 12:46

Maar de Decathlon is niet gezellig winkelen. Ik vind het altijd rommelige zaken hier in Nederland ( ben in Amsterdam en ps ook in Rotterdam geweest) Maar ook in Frankrijk.

purny

Berichten: 27620
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 18:21

Peetje99 schreef:
Maar de Decathlon is niet gezellig winkelen. Ik vind het altijd rommelige zaken hier in Nederland ( ben in Amsterdam en ps ook in Rotterdam geweest) Maar ook in Frankrijk.

Dat heeft ook met het concept te maken. Kijk maar eens naar het verschil tussen Albert Heijn en Aldi of Lidl.

stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 22:05

Ik vind de Amsterdam ZO vestiging helemaal niet zo rommelig, niet storend in ieder geval (blijft ook persoonlijk natuurlijk). En inrichting is ook een kostenpost, dat vind je terug in de prijs...

Ik vind het juist wel lekker winkelen, de prijzen zijn fijn en na de paardenhoek ook nog even op wat andere sportafdelingen kijken want daar kan ook wat bruikbaars voor op/rond paard te vinden zijn.

purny

Berichten: 27620
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 22:30

Het aanbod is in Den haag stukken minder dan in Amsterdam waar ik een keer geweest ben. Helaas hebben de caps die ik gepast heb in den haag een bobbeltje aan de binnenkant waarbij het niet meer lekker zit voor mijn gevoel

cindyy_1993

Berichten: 441
Geregistreerd: 10-02-14
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:22

Hier ook een decathlon fan! Vooral de optimum protect springschoenen ben ik zeer tevreden over..!
Blijven mooi op hun plek zitten, en sinds ik die springschoenen gebruik, trapt hij tenminste zijn ijzers er niet meer af met longeren.. Eerste paar is inmiddels na een jaar wel behoorlijk versleten (zitten 2 gaten aan de binnenkant van de linker en rechter springschoen) aangezien hij best aantikt, maar heb weer nieuwe gehad voor de kerst :)
Even een vraagje.. Heeft iemand ervaring met deze singel van de decathlon?:
Afbeelding

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:28

Andere singels wel en heel tevreden van! Singeltje wordt na 5j nogsteeds gebruikt :) Bovenstaande niet aangezien ik met springzadels zit :)

xLiez

Berichten: 1899
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:34

Ik heb vroeger heel vaak spullen gekocht bij de Decathlon. Ik zweer bij de borstels van hun, gaan superlang mee en blijven goed! Vroeger ook vaak rijbroeken gekocht maar ik weet niet wat de huidige kwaliteit van hun rijbroeken is. Iemand ervaring met de zadeldekjes van Decathlon? Zag wel een paar leuke op de website in de uitverkoop :D

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:34

Iemand van op stal heeft er, wel eens mee gereden en in mijn ogen niks mis mee :)