Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

staroo schreef:Zelf rijd ik met een bodyprotector en heb zeker wel een goed passende, daar zijn we lang genoeg voor bezig geweest tijdens de aanschaf. Toch blijf ik het een plankerig geheel vinden en de onderkant wil ook nog wel eensop het zadel stuiteren. Als ik nu lees hoe het met de airbagvesten gaat ben ik denk ik wel zo enthousiast dat ik er zeker 1 wil gaan aanschaffen maar eerst nog even de info lezen in paard en sport, mijn zusje vertelde dat er een reportage over instaat maar het blad ligt al dagen ongeopend op de tafel (veel en eel te druk) maar nu duik ik er toch maar in, safety first! daar kan geen geld tegenover staan en zeker geen bezuiniging!
Ik lees even mee met de voor en nadelen

savath schreef:de vest die ik heb kan je op of onder kledij aantrekken
en je kan ze in de breedte heel goed aanpassen tot 10 cm aan elke kant,dus zo dik zal je jas ook niet zijn,en de protector is dan ook zo dik weer niet.
de airparka die moet bovenaan gedragen worden de air protector van swing kan op het lichaam ,kledij en boven de jas gedragen worden,zoals je zelf wil.

savath schreef:als je op mijn onderschrift kijket zie de vest met foto's
Jezzi schreef:Tsja, je eigen leven is je toch wel wat waard denk ik.
Het is echt geen zwaar ding, en heel veilig.
En bij wedstrijden kan je het onder je jasje/blouse aan doen