Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nienkefelice
Berichten: 374
Geregistreerd: 22-04-07
Woonplaats: noorden/drenthe

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 16:44

Ik wacht ondertussen al 18 weken als t niet al meer is, ben de tel een beetje kwijt......

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 16:57

Die wachttijden maken dat ik twijfel of ik laarzen ga kopen.

ievie

Berichten: 2196
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:26

Nu de vakantieperiode en verhuizing voorbij zijn en de uitbreiding gedaan is, verwacht ik dat de wacht tijden weer korter zullen worden. Dat heeft alles even stilgelegd volgens mij.

Touscha

Berichten: 497
Geregistreerd: 02-09-06
Woonplaats: Ouddorp

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:36

Ik vind het prachtige laarzen maar de verhalen over de wachttijden hebben me toch doen besluiten voor een ander merk te gaan. Heb nu na 4 weken wachten een paar prachtige Cavallo's thuis staan.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:43

Nog twee weekjes als alles voorspoedig verloopt! Ik dacht ze te zien op het filmpje van Celeris UK.... maar dat is zo'n kort moment, misschien wil ik wel te graag :D

BritHittepit

Berichten: 2552
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:50

Touscha schreef:
Ik vind het prachtige laarzen maar de verhalen over de wachttijden hebben me toch doen besluiten voor een ander merk te gaan. Heb nu na 4 weken wachten een paar prachtige Cavallo's thuis staan.


ik heb nu ook een bon gekregen van de ruitersportzaak bij ons en daar verkopen ze ook cavallo maar zit je dan niet in een hogere prijsklasse?

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 15:55

Cavallo hangt er van af wat je wil en of je in de standaard maten val die hun hebben. ( wij verkopen ze ook in de winkel)

BritHittepit

Berichten: 2552
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:46

Ik heb eens gekeken op hun maattabel en daar val ik in de standaard maten.

Ik zou voor een allround model gaan denk ik... maar het is nog wat afwegen want celeris heb je zoooooveeeeel mogelijkheden

Nann__

Berichten: 2208
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: Ede

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:53

Ik zie de lange levertijden maar als iets positiefs. Hoe eerder ik nieuwe laarzen kan bestellen. :D Dan kan ik in november al de Bia bestellen.

Anoniem

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:55

Ik ga denk ik toch voor Cavallo..

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:21

Ik heb ooit Cavallo gepast, kon er niet op lopen. Petries zat me veel beter. Door dat hoge stuk rond de enkels. Dus als je voor standaard maten gaat wel ff iig een juiste voetmaat passen. Heb er meer over gehoord. Je moet er de voet voor hebben, dan loop je er mee weg.

BritHittepit

Berichten: 2552
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 10:05

ik heb al wel cavallo juniors gehad en daar was ik zeer tevreden over
ik heb nu petri's ook tevreden over maar mijn benen durven nogal eens uit te zetten en daar zit geen rek in ofzo... bij cavallo wel...

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 11:19

Heeft er iemand al wat meer gehoord? Er zou deze week een grote lading binnen komen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:00

Wauw, prachtige laarzen zeg! Zoveel opties... Ik zou zo nieuwe laarzen kopen, maar ik heb nog fijne DeNiro Tricolores en dat is prima voor een student/manegeruiter. :=

Ik heb het hele topic gelezen en denk inderdaad dat de lange wachttijden door de verbouwing komt. Natuurlijk niet netjes, maar volgens mij krijg je er wat moois voor terug!

Ik heb Cavallo's gehad en vond deze verschrikkelijk. Stug, pijnlijk en inlopen duurde een eeuw.. Dat heb ik met mijn DNB's helemaal geen last van gehad!

Ik hoorde van de ruitersportzaak hier in de buurt ook dat ze niet meer met Cavallo willen werken omdat met dat merk de communicatie ook niet fijn verloopt.

Touscha

Berichten: 497
Geregistreerd: 02-09-06
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 18:10

Afbeelding
Misschien beetje off topic maar voor de geïnteresseerden. Dit zijn mijn nieuwe Cavallo Novellus laarzen. Kosten 479 euro voor een standaard maat en ze hebben een hele ruime maattabel. Heb ze bij De Kroo gehaald. Heb er hakjes en laarzentas gratis bij gehad. Ze zijn stevig aan de buitenkant en zacht aan de binnenkant. Absoluut geen stugge laars. Ik heb begrepen dat Cavallo alle modellen heeft vernieuwd.

Theduchess

Berichten: 154
Geregistreerd: 01-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 22:12

lindamusters schreef:
Heeft er iemand al wat meer gehoord? Er zou deze week een grote lading binnen komen.


Ik heb daarover ook een mail gehad en wacht onderhand al 14 weken. 4 weken al langer dan gepland :'(

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 08:13

Die hak oogt een stuk comfortabeler dan wat ik toen heb gepast! Jammer dat ik nooit maatwerk pas en minimaal op een deelmaat uitkom.

Ach eerst mooie Celeris op komst! :D

nienkefelice
Berichten: 374
Geregistreerd: 22-04-07
Woonplaats: noorden/drenthe

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 23:46

Ik wacht ondertussen sinds halverwege mei, mijn paard is ernstig geblesseerd dus Haast heb ik niet. Maar straks 20 weken wachten vind ik ook wel andere uiterste.... Daar baal ik toch wel van

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:58

Dat is wel heel veel ja.

Plonspony

Berichten: 272
Geregistreerd: 30-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:06

nienkefelice schreef:
Ik wacht ondertussen sinds halverwege mei, mijn paard is ernstig geblesseerd dus Haast heb ik niet. Maar straks 20 weken wachten vind ik ook wel andere uiterste.... Daar baal ik toch wel van


Zo! Dat is lang :(

Ik helaas ook. Wacht bijna 18 weken nu en baal er inmiddels stevig van.
Vooral toch van de mindere communicatie.... Vorige week gemaild. Er zou die week of begin deze week een grote levering komen vanuit Portugal. Zeer waarschijnlijk dat mijn laarzen daar bij zitten, nu zijn we wéér een week verder en heb ik nog geen laarzen maar ook niet even een berichtje.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:37

_Lucifertje schreef:
Ik helaas ook. Wacht bijna 18 weken nu en baal er inmiddels stevig van.
Vooral toch van de mindere communicatie.... Vorige week gemaild. Er zou die week of begin deze week een grote levering komen vanuit Portugal. Zeer waarschijnlijk dat mijn laarzen daar bij zitten, nu zijn we wéér een week verder en heb ik nog geen laarzen maar ook niet even een berichtje.


Dat werd mij ook gezegd. Ook dat ik nog maar 10 weken wacht. Ondanks dat het bijna 13 weken zijn. Ben benieuwt, maar communicatief mag er wel het een en ander verbeteren.

Angie123

Berichten: 17
Geregistreerd: 25-04-16

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:30

Ben al een tijdje aan het meelezen op dit onderwerp, ondanks de berichten over de lange leveveringstijden was voor mij wel duidelijk dat alleen Celeris laarzen mij kunnen bekoren omdat er zoveel mogelijkheden zijn qua kleur en versieringen. Dus vanochtend mijn eerste paar laten aanmeten en besteld. Mss wel langer wachten maar denk dat dat zeker de moeite waard is en aangezien mijn paard nog maar 2 maanden onder het zadel is heb ik nog even tijd om te trainen voordat ik weer ga starten op wedstrijd.
Heb nog 2 paar laarzen die in goede staat verkeren dus ik kan nog even vooruit.

DilanZayno

Berichten: 40
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 19:21

Ik ben inmiddels wel benieuwd welk model de langste wachttijd heeft. Welke modellem hebben jullie besteld met zo een lange wachttijd? Ik heb polo maar heb nog wat weken te gaan

nienkefelice
Berichten: 374
Geregistreerd: 22-04-07
Woonplaats: noorden/drenthe

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:55

Ik heb de Bia besteld. Ik zit op 20 weken...

mavantos

Berichten: 3595
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:02

Schitterende laarzen, belachelijke wachttijd... weerhoudt mij ervan om voor dit merk te gaan.